Ik verkoop al jaren op Ebay en ontvang mijn betalingen merendeel via Paypal. Nu hebben ze het in hun hoofd gehaald om het geld 21 dagen vast te houden?
Een klant heeft betaald en er staat voltooid achter en dan staat er : geld niet beschikbaar.
Wie heeft dit ook ??
... Meer weergeven
Hallo,
ik heb een extra account geopend op ebay.
hoe kan ik de verkooplimieten verhogen.
op ebay.com is er wel een optie, maar ebay.nl niet.
wat moet ik doen
... Meer weergeven
Hallo,
Soms zie ik dat bij de feedback de objectomschrijving is veranderd in een objectnummer.
Zo zien de mensen niet wat je hebt gekocht of verkocht. Ze zien dus alleen een nummer en de beoordeling.
Hoe kan je dit instellen??
... Meer weergeven
Dag,
Graag wil ik weten (aller eerst of het magen kan natuurlijk) hoe je een advertentie/webwinkel van een verkoper kunt linken aan die van jou!
Zodat zij het via mij bij die gene kopen die het daadwerkelijk aanbieden?
alvast bedankt
... Meer weergeven
ik wil een csv-file met varianten uploaden maar de file wordt niet geaccepteerd door een error die luidt"aanbiedingen met varianten zijn niet ingeschakeld op deze site"
ik weet zeker dat ik een category (voetbalschoenen met dus verschillende maatvarianten) hebt genomen die varianten zou moeten accepteren.
Wie kan me helpen dit probleem op te lossen?
... Meer weergeven
Goedemiddag,
Ik heb op dit moment 170 ads in turbolister staan, alleen kan ik er niet meer bijkomen. Elke keer als ik turbolister op wil starten loopt hij vast en sluit hij af. Gek genoeg kan ik wel als voorbeeldbestand binnenkomen maar als ik dan gebruiker wil wijzigen naar mezelf loopt hij toch weer vast. Ik weet niet zeker of ik een backup heb gemaakt en ik wil mijn advertenties niet kwijt. Iemand enig idee hoe ik toch binnenkom?
Met vriendelijke groeten,
Mieke Haeman
... Meer weergeven
Hallo,wat is nu de goedkoopste manier van verkopen op ebay?
ik wil een paar honderd modelauto's los gaan verkopen.
Veiling?Vaste prijs?ebay winkel?
Ik heb de hele website gelezen maar vind het niet echt duidelijk.
Wie heeft er veel ervaring hiermee en kan advioes geven?
bedankt alvast
... Meer weergeven
Beste Ebay-medewerkers,
Ik heb laatst schoenen verzonden waarvan de klant niet te vreden is. Nu zie ik ineens dat er een geschil geopend is. Ik denk dat er een miscommunicatie is ontstaan omdat deze klant engels spreekt en ik spreek niet goed engels. Hij heeft mij gemaild met dat hij zijn geld terug wilt. Ik ben bereid om zijn geld terug te retouren. Ik zie nu bij transactiegegevens dat het geld overgemaamkt is naar 'Ebay geschil'. Ik kan dus zelf het geld niet overmaken aan deze klant. Hoe moet ik dit doen? Ik wil dit zo spoedig mogelijk doen want wil van dit geschilgeval af zijn. En graag wil ik ook mijn schoenen terugontvangen van deze klant. Hoe kan ik dit regelen? Wilt u zo uitgebreid mogelijk vertellen welke handelingen ik nu moet ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Gurkan Acar
... Meer weergeven
Ik ben nieuw op ebay en had de volgende vraag over het verkopen. Als ik een product wil aanbieden, dan krijg ik het volgende te zien: Als gevolg van je beperkte transactiegeschiedenis op eBay moet je PayPal als betalingsmethode aanbieden voor deze aanbieding. Nu snap ik dat ebay zijn paypal product wil voortrekken op andere betalingsmethoden, maar na hoeveel transacties kan ik de optie om te betalen via paypal volledig weghalen? Want ik neem aan dat er naast de kosten voor plaatsen van het product, het betalen via paypal mij ook het een en ander zal kosten. En daar heb ik op de lange termijn totaal geen zin in. Nog een andere vraag is of het verkopen van verschillende Keys voor digitale producten (voor vooral games) op de ebay mag.
... Meer weergeven
Ik kan al vele maanden niet normaal vragen van kopers beantwoorden vanuit mijn eBay. Omdat er sprake is van een technisch mankement dat eBay.NL niet oplost.
Normaal zou een zin automatisch moeten afbreken na circa 80 karakters en verder gaan op de volgende regel. Ook in een tekstverwerker als Word werkt dit zo. Maar zinnen breken niet af, zodat je bijvoorbeeld 700 karakters krijgt op één regel. Mateloos irritant. eBay leest hier mee om censureren: eBay los dit nou eens op AUB!!!!!!!!!!!
Als ik op eBay.com of eBay.co.uk een bericht beantwoord, is deze bug er niet.
... Meer weergeven
Ik ben bezig om items te plaatsen en dan na een aantal items vraagt het steeds weer om het wachtwoord.
Dit heb ik heel vaak X-(
Ik verwijder cookies, maar het probleem blijft.
Wanneer ik misschien de pc uit/aan doet is het anders, maar om dat telkens na 5 items te doen heb ik geen zin in.
Wie weet wat ik nog meer kan doen.
Jolanda
... Meer weergeven
Hallo Iedereen,
Weet iemand toevallig of je de stockaantal voor veilingen kunt verhogen ipv 1?
Ik weet dat dat wel mogelijk is bij direct buy, maar bij veilingen is het vakje grijs en kan ik de aantal niet wijzigen.
Geldt deze regel trouwens ook voor ebay.de?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Ares-International
--
Bewerkt door ares_international op 22 Sep 2011 10:24 CEST
... Meer weergeven
Ik heb enkele item ter verkoop aangeboden. Krijg ook eBay bericht dat dit alles in orde is /bevestigd. Maar bij zoeken op die items krijg ik ze niet te zien in de lijsten, ook niet na 1 uur....
Bijvoorbeeld het item:
(the) NITS 1e LP Dureco, 1978 VERY RARE only 1000 LP's Worldwide ???AS NEW???
... Meer weergeven
ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat iemand op een item van mij biedt.. diegene wint het item en dan hoor ik daar niets meer van. Ik betaal daar wel verkoopcomissie over geloof ik. Ik heb nu al 2 keer een geschil geopend. Moet ik dit nu blijven doen? Als iemand iets van mij koopt en niet betaalt, dan iedere keer een geschil openen omdat ik anders de comissie moet betalen, klopt dat?
En gebeurt dit vaker op Ebay? Kopen en niet betalen? Want ik denk er hard over om niets meer via Ebay te verkopen, schiet toch niet op zo!
... Meer weergeven
Hallo,
Ik wil mijn objecten internationaal aanbieden, maar als ik nu mijn opjecten op b.v. .uk of .us zoek komen ze niet tevoorschijn, nu heb ik mijn verzendwijze op "internationaal" gezet maar nu vind ik ze nog niet via buitenlandse ebay sites,..wat doe ik nou fout?
alvast bedankt.
... Meer weergeven
Ik meen dat objecten voor een minimale prijs verkocht konden worden, als je als verkoper geen koper vondt voor de minimale prijs werdt het object niet verkocht.
Is dit nog steeds zo?
Ik ben een aantal jaren niet meer op eBay geweest, maar ga nu weer beginnen.Kon zelf het antwoordt op mijn vraag niet vinden.
... Meer weergeven
Een koper heeft een produkt gekocht maar doet er erg lang over om te betalen nu heb ik een geschil geopend en nu krijg ik van hem de vraag of ik mijn bankrekening nummer wil geven omdat hij geen paypal heeft. kan ik hem nu mijn rekening nummer geven of is dit tegen het beleid van Ebay?
... Meer weergeven
Zoals een ieder van u inmiddels al wel weet is je Mijn Ebay behoorlijk veranderd je aanbiedingen zijn weggestopt onder de rubriek verkopen (links in je mijn ebay) Had je eerst alle aanbiedingen die je had gewoon voor je neus nu moet je die benaderen via een onzinnige omweg.
Je kunt ze echter terug krijgen op de zoals ze het nu noemen landingpagina.
Rechts bovenin heb je de optie Pagina opties als je dat aanklikt krijg je een overzicht waar je je actieve aanbiedingen kunt aanvinken heel simpel gewoon het vakje actief aanvinken en je hebt je aanbiedingen weer op de hoofdpagina staan.
... Meer weergeven
Hallo,
Ik wil mijn "landingspagina" (what's in a name??:|) instellen op
Gepland
Actief (verkopen)
Gevolgd
In de linkerkolom wil ik tevens mijn saldo van verkochte items zien.
Tot voor enkele dagen was dit mijn ideale startscherm.
Hoe krijg ik dit weer tegelijkertijd allemaal in beeld?
Een luid applaus voor de goede tip:-D
--
Bewerkt door doncorlegone op 21 Aug 2011 14:10 CEST
... Meer weergeven
De laatste keer stond er een groen klokje met rode wijzers voor mijn advertenties (door eBay erbij gezet?) Ik had dit nog nooit eerder gezien. Weet iemand wat dat betekent?
... Meer weergeven
een vriend van mij heeft mij aangemeld als zakelijke verkoper, later kwam ik er achter dat je dan een retourbeleid moet accepteren.
vanwege de kwetsbaarheid van mijn handel (levende planten ) kan ik daar niet aan beginnen.
terugdraaien naar particuliere verkoop gaat volgens jullie niet, hoe nu verder?
... Meer weergeven
hallo, door omstandigheden (scheidingsproblemen) ben ik gedwongen om een advertentie terug te trekken. Klik me nu al een dik uur rot, maar kan NERGENS iets vinden.
Graag raad !!!! Bvdmhd
... Meer weergeven
Ik heb een product op ebay te koop,
een koper wilt het kopen,
hij kwam met het volgende: ik maak voor hem een prive auction en hij wint het, ebay betaald mij, en ik stuur hem de product op, en hij betaald ebay later?
Bestaat deze service ?
Bij voorbaat dank,
JaffariM
... Meer weergeven
Goede middag.
ik heb een verkoopadvertentie geplaatst, omdat ik hem niet kon wijzigen heb ik die na 7 minuten verwijderd.
Betreft Advertentie Nummer : 290595784446.
Daarna heb ik de zelfde advertentie opnieuw geplaatst Advertentie Nummer : 290595788704.
Nu wil ik vragen dat ik niet 2 x maal de advertentie kosten moet betalen.
... Meer weergeven
Hallo beste E-bay gebruikers,
Ik heb zojuist een account aangemaakt op ebay en gelijk een advertentie geplaatst. Nu staat er in deze advertentie dat ik paypal accepteer.... terwijl dat niet het geval is. Als ik in mijn instellingen rondneus zie ik ook dat paypal niet staat aangevinkt. Hoe kan dit?
Groetjes,
avdbovenkamp
... Meer weergeven
ik heb een ligfiets/trike van van Raam, met electr. ondersteuning en die wil ik op de Duitse Ebay zetten.
hoe doe ik dat precies.
mijn e-mail : kunstenambacht@online.nl
... Meer weergeven