annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kopen en niet betalen

reginacoccoregina
Community-lid

ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat iemand op een item van mij biedt.. diegene wint het item en dan hoor ik daar niets meer van. Ik betaal daar wel verkoopcomissie over geloof ik. Ik heb nu al 2 keer een geschil geopend. Moet ik dit nu blijven doen? Als iemand iets van mij koopt en niet betaalt, dan iedere keer een geschil openen omdat ik anders de comissie moet betalen, klopt dat?

En gebeurt dit vaker op Ebay? Kopen en niet betalen? Want ik denk er hard over om niets meer via Ebay te verkopen, schiet toch niet op zo!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

reginacoccoregina
Community-lid

Ik heb nu al twee geschillen openstaan, niet leuk meer maarja je doet er niets aan.

Ik snap de bieder niet want voor hen is het oook niet goed want ze krijgen toch een negatieve aanmerking. Bedankt voor jullie reaktie.

Ja. dat is altijd jammer dat het gebeurd en heb ook het idee dat het de nieuwe trend is.

Heb het ook al een paar keer gehad dat het gebeurde en dat is erg vervelend want in de eerste instantie pakte ik het altijd direct na de veiling in en wachtte op betaling welke dus uit bleef.

Tegenwoordig wacht ik eerst maar op de betaling.

Op MP wordt er vaak geboden en hoor je er niks meer van.

Of men haalt zonder reden te benoemen het bod weg.

Het heeft beide nadelen 😐

Ik zou zeggen probeer op beide te adverteren en wie waar je het als eerste verkoopt die heeft het.

Min puntje bij ebay is dan wel dat er kosten aan verbonden zijn wanneer je je veiling vroeg tijdig beeindigd.

abeldoorn
Community-lid

ja, dat gebeurt helaas geregeld. Dat ligt niet aan ebay maar aan de kopers. Pfrobeer het maar eens op marktplaats, daar is het nog veel erger. Je moet inderdaad die geschillen blijven openen (en ook weer sluiten na 4 dagen), dan krijg je van ebay je verkoopkosten terug..

Een vraag stellen