annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

retourbeleid

een vriend van mij heeft mij aangemeld als zakelijke verkoper, later kwam ik er achter dat je dan een retourbeleid moet accepteren.

vanwege de kwetsbaarheid van mijn handel (levende planten ) kan ik daar niet aan beginnen.

terugdraaien naar particuliere verkoop gaat volgens jullie niet, hoe nu verder?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

account sluiten en opnieuw beginnen, wel erg vreemd dat iemand anders dan jij de beschikking heeft over je gegevens, dus een beetje een geval van eigen schuld dikke bult!

Het verzenden van levende goederen heeft sowieso vele restricties zeker buiten de EU grenzen en zoals mijn voorganger al zij, jij kan wel geen retourzendingen willen accepteren maar je zal wel moeten want dat zijn nu eenmaal de regels

zowiezo vreemd dat een vriend van je de beschikking heeft over je inlog gegevens en dan ook nog eens de moeite neemt om je gegevens te veranderen.

Als terug veranderen niet lukt,neem je toch een nieuwe gebruikersnaam en begin je opnieuw, zoveel feedback had je nog niet.

Overigens,áls ik naar je aanbiedingen kijk, deze

uinontwerp / aanleg ./ beplantingsontwerpen en advies

mag helemaal niet op ebay want je biedt niks te koop. Dit is alleen reclame vor je eigen toko. En daaruit blijkt dan ook meteen dat je wel een zakelijke verkoper bent want je hebt je eigen profesionele kwekerij. Beetje vaag allemaal als je het mij vraagt...

en met betrekking tot je aanbieding...

shipping for you own risk

>> dat kan je wel zeggen maar als verzender ben je toch echt zelf verantwoordelijk, niet de koper

combine are possible

goed engels zou zijn: combining is possible

-- Bewerkt door abeldoorn op 16 Aug 2011 0:08 CEST
Een vraag stellen