annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplichter glipt door de mazen van kopersbescherming door 'veranderd' transactienummer

Ik ben opgelicht via Ebay en nu blijkt dat kopersbescherming een wassen neus is. Wat is er gebeurd? Op 15 mei heb ik op Ebay twee batterijen besteld en meteen via Paypal betaald bij Ayhan Bazaar uit Enschede. Je kunt ze beter uit Hong Kong bestellen, dan heb je ze eerder en zekerder! Ik ontving namelijk niks. 

 

Ik heb de verkoper tot 2x toe een bericht gestuurd via Ebay, maar krijg daarop helemaal geen reactie. Als ik gebruik wil maken van kopersbescherming, verwijst Ebay me naar Paypal. Daar heb ik geprobeerd een klacht in te dienen, maar ik krijg de melding dat het transactienummer van Ebay niet klopt. Toen het om betalen ging, was het echter wel goed genoeg!

 

 

Terug naar Ebay dan maar, om andere kopers te waarschuwen via een negatieve beoordeling van deze verkoper. En wat blijkt? Ik kan geen commentaar geven op de transactie, want het transactienummer in mijn aankoopgeschiedenis bij Ebay klopt niet. Zo ontlopen Ebay en Paypal hun verantwoordelijkheid, oplichters aan te pakken en kunnen zaken als Ayhan Bazaar vrijelijk hun gang gaan. Of zij het transactienummer zelf hebben kunnen veranderen, weet ik niet, maar op deze manier lukt het je als koper dus niet om een geschil te openen of een eerlijk commentaar te geven waarmee je anderen waarschuwt.  

 

Ook al gaat het in mijn geval maar om zo'n 4 euro, ik wil toch mijn geld terug, maar nog liever gewoon de bestelde goederen ontvangen. Want op deze manier glippen oplichters door de mazen van Ebay en Paypal!

 

Pierre

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0