Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
02-10-2013 21:38 - bewerkt 02-10-2013 21:41
Hallo allemaal,
Ik heb laatst een poster gekocht maar helaas was de poster beschadigd aangekomen. Dit heb ik gemeld aan de verkoper en de verkoper stelde voor foto's te maken van de beschadigingen. Nadat hij de foto's gezien had stelde hij voor de poster retour te zenden.
De verkoper heeft de poster ontvangen en zou mij 16 september terugebetalen, maar heeft dit nu nog steeds niet gedaan.
Gisteren hem gemaild maar geen antwoord terug.
Wat nu?
Met vriendelijke groet
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-10-2013 22:43
Ik zou graag de case willen heropenen maar dit is helaas niet mogelijk... Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-10-2013 00:01
Antwoord van de verkoper gekregen.
Ebay had het bedrag van zijn rekening gehaald en de verkoper heeft toen contact opgenomen via eBay waarom het bedrag nog niet naar mij overgemaakt is. Ebay zal het geld terugstorten naar Paypal.
Even afwachten dus.
Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-10-2013 04:01
Dit lijkt mij een vaag verhaal.
Heb je met paypal betaald?
Zoja: wat doet ebay dan met dat geld? dat geld staat dan toch op paypal......en paypal geeft het jou terug als je daar recht op hebt...NIET ebay........
Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
07-10-2013 18:29 - bewerkt 07-10-2013 18:32
Hallo,
Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad met paypal betaald.
Het bedrag staat nu nog steeds niet op mijn Paypal rekening...
Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-10-2013 18:32
Hey ...,
eBay pulled the money from my account so I called asking why it wasn't dispersed to you. They are going to send the money back through paypal. I'm so sorry for the delay, I have had a hard time getting eBay on the phone.
...
Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-10-2013 00:50
Een bericht verstuurd naar de verkoper vanmiddag:
I have the feeling that you are not honest...
Just refund the money dat I paid you via Paypal on 30 jul 2013 ... it's very simple.
Antwoord hierop:
Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 09-10-2013 14:36
Ik zou ZEER ZEKER NIET gaan zitten afwachten.
Ik werk nooit met paypal, maar ik heb altijd begrepen dat je ZELF bij PAYPAL melding moet maken van een probleem.
En Paypal geeft JOU dan het geld terug.
Maar dat kun je maar doen binnen een bepaalde periode.......dus daar kun je niet een half jaar later nog eens over gaan beginnen.
Ik VERMOED dat deze verkoper jou net zo lang aan het lijntje wil houden, tot de termijn verdaagd.
Na het verstijken van de termijn zal hij waarschijnlijk ook nooit meer wat laten horen aan jou, laat staan dat je je centen nog terug krijgt.
En kom op......waarom zou JIJ een boete krijgen???? Zo werkt dat naar mijn weten niet bij Paypal.
Dus kom op en meld bij paypal dat je een probleem hebt en je geld terug wilt.
Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-10-2013 03:04
Ik ga morgen Paypal bellen... wacht al 3 weken op mijn geld nu, tijd voor actie inderdaad.
Verkoper betaald niet terug...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
16-10-2013 01:14 - bewerkt 16-10-2013 01:17
Vrijdag 10 oktober email verzonden naar eBay Customer Support. 11 oktober bericht ontvangen van eBay Customer Support dat ze mijn reactie doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.
In de meeste gevallen duurt het niet langer dan 36 uur voordat ze antwoorden. Maar afhankelijk van de vraag en de hoeveelheid andere vragen die ze moeten beantwoorden, kan het tot 72 uur duren voordat je antwoord krijgt van eBay Customer Support.
Inmiddels is het al meer dan 72 uur geleden dat ik contact opgenomen heb...
Is eBay Customer Support wel vaker wat trager met antwoorden? Frustrerend allemaal zeg...


- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »