annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper betaald niet terug...

Hallo allemaal,

 

Ik heb laatst een poster gekocht maar helaas was de poster beschadigd aangekomen. Dit heb ik gemeld aan de verkoper en de verkoper stelde voor foto's te maken van de beschadigingen. Nadat hij de foto's gezien had stelde hij voor de poster retour te zenden.

 

De verkoper heeft de poster ontvangen en zou mij 16 september terugebetalen, maar heeft dit nu nog steeds niet gedaan.

Gisteren hem gemaild maar geen antwoord terug.

 

Wat nu?

 

Met vriendelijke groet Smiley Vrolijk

 

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Re: Verkoper betaald niet terug...

Ik zou graag de case willen heropenen maar dit is helaas niet mogelijk... Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Bericht 2 van 12
laatste antwoord

Re: Verkoper betaald niet terug...

Antwoord van de verkoper gekregen.

 

Ebay had het bedrag van zijn rekening gehaald en de verkoper heeft toen contact opgenomen via eBay waarom het bedrag nog niet naar mij overgemaakt is. Ebay zal het geld terugstorten naar Paypal.

 

Even afwachten dus.

Bericht 3 van 12
laatste antwoord

Re: Verkoper betaald niet terug...

Dit lijkt mij een vaag verhaal.

Heb je met paypal betaald?

Zoja: wat doet ebay dan met dat geld? dat geld staat dan toch op paypal......en paypal geeft het jou terug als je daar recht op hebt...NIET ebay........

Bericht 4 van 12
laatste antwoord

Re: Verkoper betaald niet terug...

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad met paypal betaald.

Het bedrag staat nu nog steeds niet op mijn Paypal rekening...

Bericht 5 van 12
laatste antwoord

Re: Verkoper betaald niet terug...

Zijn antwoord toen ik vroeg waar het geld blijft...

Hey ...,

eBay pulled the money from my account so I called asking why it wasn't dispersed to you. They are going to send the money back through paypal. I'm so sorry for the delay, I have had a hard time getting eBay on the phone.

...

Bericht 6 van 12
laatste antwoord

Re: Verkoper betaald niet terug...

Een bericht verstuurd naar de verkoper vanmiddag:

 

Still no money on my account... I'm very worried... You called already with eBay? Strange story...
I have the feeling that you are not honest...

Just refund the money dat I paid you via Paypal on 30 jul 2013 ... it's very simple.

 

Antwoord hierop:

 

Every time I try to send you money directly on PayPal it says that you would owe a fee. The only thing I can do since eBay closed the case is to wait until my account statement closes on Thursday and the money will be transferred to you without a fee. I understand your frustration, but I doubt you want to pay a fee on a refund.
 
.........
 
Wat moet je hier nu mee?! Maar weer afwachten...?
Bericht 7 van 12
laatste antwoord

Re: Verkoper betaald niet terug...

Ik zou ZEER ZEKER NIET gaan zitten afwachten.

Ik werk nooit met paypal, maar ik heb altijd begrepen dat je ZELF bij PAYPAL melding moet maken van een probleem.

En Paypal geeft JOU dan het geld terug.

Maar dat kun je maar doen binnen een bepaalde periode.......dus daar kun je niet een half jaar later nog eens over gaan beginnen.

 

Ik VERMOED dat deze verkoper jou net zo lang aan het lijntje wil houden, tot de termijn verdaagd.

Na het verstijken van de termijn zal hij waarschijnlijk ook nooit meer wat laten horen aan jou, laat staan dat je je centen nog terug krijgt.

 

En kom op......waarom zou JIJ een boete krijgen???? Zo werkt dat naar mijn weten niet bij Paypal.

 

Dus kom op en meld bij paypal dat je een probleem hebt en je geld terug wilt.

 

 

Bericht 8 van 12
laatste antwoord

Re: Verkoper betaald niet terug...

Ik ga morgen Paypal bellen... wacht al 3 weken op mijn geld nu,  tijd voor actie inderdaad.

Bericht 9 van 12
laatste antwoord

Re: Verkoper betaald niet terug...

Vrijdag 10 oktober email verzonden naar eBay Customer Support. 11 oktober bericht ontvangen van eBay Customer Support dat ze mijn reactie doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.

 

In de meeste gevallen duurt het niet langer dan 36 uur voordat ze antwoorden. Maar afhankelijk van de vraag en de hoeveelheid andere vragen die ze moeten beantwoorden, kan het tot 72 uur duren voordat je antwoord krijgt van eBay Customer Support.

 

Inmiddels is het al meer dan 72 uur geleden dat ik contact opgenomen heb...

 

Is eBay Customer Support wel vaker wat trager met antwoorden? Frustrerend allemaal zeg...

Bericht 10 van 12
laatste antwoord