annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

Is het mogelijk om bepaalde verkopers te filteren bij toekomstige zoekresultaten? Bijvoorbeeld door ze op een lijst te zetten dat je van die verkoper niks meer wilt? Nu gebeurd het me nog wel eens dat ik bied op een item van een verkoper waarmee ik in het verleden slechte ervaringen heb gehad. Iemand tips?
Bericht 1 van 32
laatste antwoord
31 ANTWOORDEN 31

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

Nou nog een GELDIGE REDEN: Het object is niet meer te koop.
Dit klopt toch het was niet meer te koop, niet meer te koop omdat het elders verkocht is, niet meer te koop omdat de biedprijs te laag was, niet meer te koop omdat die het op dat moment niet wou, niet meer te koop gewoon voor de lol etc... Vul hetzelf maar in het was in elk geval niet meer te koop.

Nou nu is het wel weer te koop... Niks oneerlijks aan, gewoon een verkoper die weet wat zijn product waard is en wel gek lijkt het voor een habbekrats weg te doen omdat jij het oneerlijk vind.
Goed voor zijn klandizie is het natuurlijk niet, maar dat is zijn pakkie aan.

Je kan als verkoper ook gewoon 1 seconde voor afloop van de veiling alle biedingen annuleren, daar hoeft ie geen enkele reden voor op te geven, loop je het item ook mis.
Moet die wel erg snel zijn in 1 seconde trouwens.
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 21 van 32
laatste antwoord

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

TUUUUUURLIJK u heeft gelijk!! zo lust ik er nog een paar.
Ik ga zometeen bieden op een object van u en laat daarna niets meer van mij horen,!!
U lijkt mij dus ook geen handelaar om zaken mee te doen>
Bericht 22 van 32
laatste antwoord

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

Ik zeg niet dat ik zo handel.

Ik vertel je alleen maar hoe het werkt...
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 23 van 32
laatste antwoord

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

stephanthecollector
Community-lid
#21
Snapt u het niet of wilt u het niet snappen?
U lijkt mij een koper waar je geen zaken mee moet doen ( net zo'n onzin als uw opmerking richting centralwebshop)




Photobucket

Stephan

Bericht 24 van 32
laatste antwoord

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

Dit is wat ebay erover zegt.

Opmerking: verkopers mogen biedingen niet annuleren en aanbiedingen niet voortijdig beëindigen om te voorkomen dat objecten onder de minimumverkoopprijs worden verkocht. Dit wordt gezien als ontduiking van de kosten voor veiling met minimumverkoopprijs. Hoewel er legitieme redenen zijn om een aanbieding voortijdig te beëindigen, wordt misbruik van deze optie onderzocht.

Als een verkoper dit dus regelmatig doet heeft die uiteindelijk alleen zichzelf ermee.

Maar iets te moeten verkopen onder de marktwaarde is een legitieme reden om een aanbieding te beeindigen of elke andere reden die een verkoper kan bedenken het is immers zijn bezit.

Maar misbruik word onderzocht, je kan ebay erop wijzen maar volgens mij word dit al automatisch gedaan bij een aantal % beeindigingen op het aantal veilingen.
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 25 van 32
laatste antwoord

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

#23
Sommige mensen maken zich gewoon druk om dingen wat de moeite niet is om je druk over te maken 🙂

We balen allemaal wel eens op ebay B-)
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 26 van 32
laatste antwoord

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

kopersbescherming
Community-lid
De balen stapelen zich op.
Bericht 27 van 32
laatste antwoord

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

Nou he, je bent zo weer aan vakantie toe na al die balen opstapelen 😉
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 28 van 32
laatste antwoord

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

kopersbescherming
Community-lid
Wat je zegt, en de oogst moet nog beginnen.
Bericht 29 van 32
laatste antwoord

Slechte verkopers filteren bij zoekresultaten

zegelman1852
Community-lid