annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bericht over geannuleerd bod - object

Bericht over geannuleerd bod - object


Beste eBay-lid,
Het bod dat je hebt opgegeven voor object (271264410135) is geannuleerd. Je kunt de reden van de annulering bekijken door op de objectpagina op de link Biedingsgeschiedenis te klikken.


Wat is dat nu ????
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Re: Bericht over geannuleerd bod - object

Je moet gewoon bieden wat je er maximaal voor wil geven, Dan biedt je nooit te hoog. Ondanks de hoogte van je bod krijg je het object voor een trap meer dan het andere hoogste bod, met als max, je eigen hoogste bod. Zo heb ik ooit 80,- geboden voor een hondenkar voor achter de fiets, betaald heb ik uiteindelijk 57,50 excl verzendkosten. De andere bieder had blijkbaar 56,- geboden.

 

Als een verkoper niet binnen redelijke termijn levert, moet je je melden bij Ebay. De verkoper moet dan aantonen dat het artikel bij jou aangekomen is, kan hij dat niet dan krijg jij je geld van Ebay terug en zij gaan het verhalen.

Je betaald tegenwoordig ook aan Ebay en niet rechtstreeks aan de verkoper. Hierdoor is Ebay volgens de nederlandse wet verantwoordelijk voor de korrekte levering.

 

Ik doe zelf veel in Duitsland, daar kom ik dit soort dingen eigenlijk niet tegen. Wel eens verkeerde levering of artikel niet goed, maar altijd binnen 2 weken opgelost met retour en geld terug, of gewoon geld terug en artikel houden

Bericht 11 van 11
laatste antwoord