annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bericht over geannuleerd bod - object

Bericht over geannuleerd bod - object


Beste eBay-lid,
Het bod dat je hebt opgegeven voor object (271264410135) is geannuleerd. Je kunt de reden van de annulering bekijken door op de objectpagina op de link Biedingsgeschiedenis te klikken.


Wat is dat nu ????
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Bericht over geannuleerd bod - object

Kijk nu

Dit bericht wordt door het systeem gegenereerd. Het e-mailadres wordt niet voor correspondentie gebruikt. Klik als je vragen hebt op de volgende link of plak deze in je browser. http://pages.ebay.nl/help/contact_inline/index.html

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Bericht over geannuleerd bod - object

Kan de verkoper dit bod zomaar annuleren?
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Bericht over geannuleerd bod - object

Graag zou ik jullie advies
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Bericht over geannuleerd bod - object

De verkoper zag kennelijk geen brood on de biedingen tot dan toe en heeft het item ingetrokken wegens 'fout in de omschrijving'. Alle biedingen waaronder de uwe zijn automatisch geannuleerd.

Dit item is dus niet meer te koop en u hoeft/kunt verder niets te doen.

Wacht totdat de verkoper het mogelijk opnieuw aanbiedt maar houdt er rekening mee dat het buiten eBay om is verkocht.

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Bericht over geannuleerd bod - object

dat gebeurde mij van de week ook al 😞

 

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Bericht over geannuleerd bod - object

Van mij is ook een bod geannuleerd... Kan je als koper je eigen bod ook zo gemakkelijk annuleren? 

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Bericht over geannuleerd bod - object

Blijkbaar wel! Het is mij ook al overkomen. Dat was jammer, ook al omdat het product zeldzaam was.
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Bericht over geannuleerd bod - object

Tja ken dit geintje

 

Bied me zelf suf bij TigMig Europe...

lekker voor een paar euro een apparaat winnen ,

maar ja, dan anuleren ze gewoon de boel als het vlak voor het eind van de "bied tijd" telaag staat.

 

tamelijk ongewenst voor mij 🙂

jammer maar goed ik blijf gewoon op alles van ze biedden tot 20 euro..

Nu maar wachten op de dag dat ik 5 las-apparaten moet afnemen 🙂 🙂

 

 

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Bericht over geannuleerd bod - object

Bij mji is vandaag ook een bod geannuleerd. Daarna is hetzelfde ding weer aangeboden. Kan mij voorstellen dat mijn bod niet hoog genoeg was, maar ja die kans loop je als je iets op een veiling te koop aanbiedt.

Maar als ik een te hoog bod doe dan zit ik er aan vast maar de ( chinese ) verkoper blijkbaar niet?

Dat vind ik onredelijk.

Daarvoor een andere veiling "gewonnen"Netjes gelijk betaald en ...... nooit wat ontvangen! Regelmatig met de verkoper gemaild. Die beloofde van alles, maar nog steeds niet binnen en nu blijkt het zelfs zo dat ik dat niet als feedback kan weergeven.

 

Ga er toch achteraan, maar het begint toch aardig op georganiseerde oplichting van onze vere mede wereldbewoners te lijken.

 

Voor mij is het een reden om EBay voortaan maar niet meer te gebruiken.

Bericht 10 van 11
laatste antwoord