annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account gehackt, producten op aangeboden en verkocht?

Gisteren kreeg ik om 11:10 het bericht dat er ongeautoriseerd gebruik is gemaakt van mijn account.

Ebay heeft hierop mijn account geblokkeerd (erg handig!),  maar blijkbaar is er toch een product aangeboden en verkocht.

 

Ik heb dit product niet en als ik de koop wil annuleren moet ik via PayPall geld terug storten.

Dit ben ik echt niet van plan, omdat ik dit product gewoonweg niet heb aangeboden voor verkoop.

 

Wat nu?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Account gehackt, producten op aangeboden en verkocht?

Vervelend dat dit je overkomt.

Van Ebay kun je weinig hulp verwachten, maar je kunt het wel proberen via "hulp en contact" onder- of bovenaan deze pagina.

Ebay heeft je account geblokkeerd dus ze weten dat er iets aan de hand is. Met dat gegeven zouden ze je op zijn minst kunnen helpen het product te verwijderen van je account. Kun je wel een verkoop verwijderen met een geblokkeerde account?

 

Een andere mogelijkheid is via Paypal, die kun je bellen. Nummer staat op hun site als je ingelogd bent bij Paypal.

Als het goed is kun je bij je verkoopaccount een transactienumme/referentienummer zien van de paypaltransactie. Die zal leiden naar degene die het geld namens jou in ontvangst genomen heeft, want ik neem aan dat het geld niet op jouw eigen paypal staat.

Paypal kan daartegen de nodige actie ondernemen.

 

Succes!

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Account gehackt, producten op aangeboden en verkocht?

Bedankt,

 

Inmiddels is er wel contact geweest met de klantenservice.

Mijn account is wederom geblokkeerd, de advertentie is verwijderd.

Alleen heeft de koper een geschil geopend om zijn geld terug te krijgen.

Wat wel vreemd is, is dat het object vrijwel meteen nadat mijn account door Ebay is geblokkerd is gekocht. Het betrof slechts een paar minuten dat het op Ebay heeft gestaan. Ook heeft de koper een erg vage gebruikersnaam.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord