Waaro dan, zit het knopje t.b.v. ' Transactie problemen oplossen ' , waarop eBay zelf wijst, op de Duitse site van-, bij exemplarisch- voorbeeld n.b. - Pusch, ? Dit instrumentje is niet goed te vinden - en kennelijk wel essentieel .... Thus ()
... Meer weergeven
Beste Ebay,
Ik heb een klacht over een verkoper met het eBay-objectnummer ***
Heb een bod gedaan de laatste minuut en hij heeft mijn geweigerd en al mijn bod verwijderd was de hoogste bieder is dit mogelijk?
Ik vraag me af waarom ik hem niet mag kopen.
Kunt mij hier over een antwoord geven aub
Mvg A.Talay
... Meer weergeven
Beste medewerker Ik wil melding maken van verkeerd gebruik van feedback van een verkoper. Betreft item 18110235719 gegeven 17 mei 2013 van verkoper hr de Bok . Wilt u deze verkampte negatieve feedback verwijdren aub mvg Ton van oosten
... Meer weergeven
Dit is nu al de tweede keer dat ik niet kan bieden op een item! De verkoper heeft dan niet aangegeven dat het wereldwijd verzonden wordt en als er eenmaal op geboden is kan de verkoper dit ook niet meer veranderen in wereldwijd!? Kan ebay hier niets aan doen of veranderen? IK zie mooie items aan mijn neus voorbij gaan!! Johan Dijkshoorn.
... Meer weergeven
Geachte mijnheer, Mevrouw. Ik heb een bod gedaan op een IPAD 2. Wat ik niet gezien had is dat het gaat om een defect apparaat. De veiling van dit object loopt nog 7 dagen. Hoe kan ik dit bod intrekken? ik hoor graag van u en bedank u bij voorbaat vriendelijk voor uw moeite. met vriendelijke groet, Dirk Ernsten Noot: het gaat om: Ebay.de Apple iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Entsperrt), 24,6 cm (9,7 Zoll) Weiß Touch defekt Objectnummer: 111142423903
... Meer weergeven
beste bij deze wil ik mijn feedback bij verkoper hotpro 98 objectnummer 370775354873 verwijderen daar ik niet een eerlijke feedback heb gegeven hij moet positief zijn de ring was wel goed ik had mij eigen verkeken dus ten onrechte verkeerd beoordeeld ik hoop dat dat doet voor mij bedankt mvg.ben
... Meer weergeven
Niets is minder waar. De betrokkenheid van eBay houdt op met het soms verwijderen en/of aanpassen van de vragen en antwoorden. Het beantwoorden van deze vragen laat men over aan andere leden die het zonder gegevens en/of uptodate kennis moeten doen. Veel van de eBay regels zijn niet gedocumenteerd en/of wijzigen vaak. Een vraag aan eBay kan men alleen stellen via de Hulp-link rechtsboven elke pagina. Ga dan de voorgebakken menu's door totdat de vraag gesteld kan worden. Uiteraard komt er dan ook meestal een voorgebakken antwoord en veelal op een andere niet gestelde vraag.
... Meer weergeven
Ik weet niet of dit zo werkt tarantas lid ebay biedt geeft neg feedback maar betaald niet kunt u hier iets aan doen Ik krijg zo wel een hoge rekening en veel neg feedbacks graag een oplossing Bedankt
... Meer weergeven
Geachte Mevr/Mhr, Vandaag heb ik een mail van iemand gekregen over de vraag waar de bestelling bleef.Mijn account is ten onrechte gebruikt. Ik denk hierbij aan ollichting. Gaarne snel bericht. A.Regtop
... Meer weergeven
Ik heb bij de melding van gekochte artikelen een melding staan dat ik met de verkoper een probleem zou hebben.
Het artikel is netjes bij mij thuis bezorgd met de post dus ik snap niet waar deze melding vandaan komt.
Ik heb al meer malen zaken gedaan met deze verkoper en nog steeds tot volle tevredenheid.
Ik wil niet dat deze verkoper nu een verkeerde vermelding krijgt.
(310303462921)
... Meer weergeven
Horloge gekocht in Amerika betaald maar niet ontvangen verkoper zegt terug te betalen maar liet vervolgens 2 weken niet van zich horen. Heb hem toen negatief beoordeeld. Nu nam verkoper contact op wil pas terugbetalen als negatieve beoordeling wordt teruggedraait naar neutraal hij zegt dat ik daarna alsnog opnieuw kan beoordelen. Negatief niet terugdraaien is geen terugbetaling.( You can REPLY AGAIN to the feedback you have left (bottom of feedback). - If you don't agree and revise the feedback, no refund will be issued.) Wat moet ik hiermee gaat om een groot bedrag. Het lijkt op chantage niet negatief beoordelen anders geen geld terug.
... Meer weergeven
Nu was ik mijn DVD verzameling aan het opruimen en was ik bezig alles aan te bieden, maar halverwege kreeg ik dus de melding dat mijn account hoogstwaarschijnlijk gehacked was en dat ik niet meer aan kan bieden. Nu weet ik dat dit niet zo is, maar uit voorzorg heb ik toch maar mijn e-mail, wachtwoord en geheime vraag veranderd. Mail gestuurd naar eBay, maar daar moet ik natuurlijk nog op antwoord op wachten. Ik kan dus gewoon nog in mijn account komen zonder een enkel probleem.
Ik heb ook gelezen dat ik een mail moet krijgen waarom ik suspended ben via de mail. Deze heb ik dus niet gekregen. Ook is deze niet terug te vinden in mijn inbox binnen in mijn ebay account?
Iemand enig idee hoe lang ik moet wachten op antwoord van ebay? Is mijn account geblokkeerd omdat ik teveel aan wou bieden op dezelfde dag?
... Meer weergeven
De veling staat nog 5 dagen open,.. het begin bedrag is 0.01, ik bied 0.06 meteen word ik overboden, dus ik bied weer,.. en meteen weer overboden,..
Dit heb ik nog nooit meegemaakt,.. is dit geautomatiseerd overbieden? want er stonden nog geen biedingen,..
En als de minimale start prijs 0.01 is,..??
iav
Robert
OO'beek
... Meer weergeven
Gebruik makend van Firefox, kan ik de verificatiecode voor het stellen van een vraag aan een verkoper wel twintig of meer keren invullen, iedere keer verschijnt er weer een nieuwe code...
Begin dit zo langzamerhand irritant te vinden.
Iemand een oplossing?
... Meer weergeven
Onderaan de pagina verschijnt steeds een spam reclame "DEAL" dit is zeer irritant en is niet uit te schakelen, ook niet als je "1 dag" kiest of "altijd". De reclame spam komt toch na een paar minuten weer te voorschijn. Hoe kan ik dit irritante ding verwijderen!!
... Meer weergeven
Ik heb 4-2-2013 een aantal artikelen besteld.
Waarschijnlijk is er toen iets mis gegaan bij de Paypall betaling.
Op 10-2-2013 opnieuw een bestelling gedaan, heb ik ook binnen gekregen.
Heb een aantal weken niets gehoord en krijg nu opeens een 2 mailtjes en een "aantekening" Op mijn account staat ook niets meer open/onbetaald?!!!
Ik wil alsnog de artikelen betalen en ontvangen.
... Meer weergeven
Ik lig op dit moment in het xziekenhuis, ik heb de kopers hiervan op de hoogte gesteld. Diverse kopers hebben hierop positief geantwoord. Maar er zijn koper die hier geen begrip voor hebben en hebben zelfs al negatief feedback gegeven. VOORBEELD, een koper schreef alleen ïkwil mijn geld terug"dit geld heb ik terug gestortm maar ik krijg nu negatief feedback met als mededeling..."ik heb mijn bestelde item niet ontvangen"ik vind dit buiten alle fatsoen. Mijn vraag is hier iets aan te doen. Met vriendelijke groet, Toon van der Horst
PS het kost mij soms moeite om beleeft te blijven.
... Meer weergeven
hallo ik heb 14-01-2013 een gsm gekocht in china
en heb hem nog niet binnen hoe lang mag zo iets duren voor dat ik aan de bel moet gaan trekken want ik vind het wel heel erg lang duren en nu is de verkoper ook nog eens op vakantie tot 27-02-2013 dus help help help weet iemand hier iets op
mvg j nieland
... Meer weergeven
Telkens duiken er chinese oplichters op, die heel goedkoop electronica (phones, tablets enz.) aanbieden. Ze hebben een account met veel gunstige feedback. Tot een maand geleden boden ze kleding, schoenen, sieraden enz. aan. Daarvan wordt helemaal niets meer aangeboden. Ik vermoed dat zo'n account gekaapt wordt en misbruikt wordt voor oplichting.
Ebay verwijdert de aanbiedingen meestal, maar het kwaad is dan al geschied (betalingen zijn dan al gedaan). Even later bieden ze weer dezelfde producten tegen belachelijk lage prijzen aan onder een nieuwe accountnaam.
Kan deze schurken niet geweerd worden?
... Meer weergeven
Ik heb een mail gekregen van een lid omdat ik iets niet betaald zou hebben. Nu blijkt dat ik het item op één of andere wijze tweemaal besteld te hebben. Dit heb ik niet gezien en nu is er (terecht van zijn kant uit) een geschil geopend. Omdat ik het item maar 1 keer wens te ontvangen wil ik de koop ongedaan maken.
Er staat ook in de mail dat ik contact kan opnemen met het customer support. Maar waar kan ik een contactlink vinden?
... Meer weergeven
Ik heb in juni verschillende tassen gekocht op abay die ik in mijn eigen winkel weer door verkoop.
Nu heb ik vorige week de laatste tas verkocht en bij in gebruik name bleek de tas stuk.
Ik heb de leverancier een bericht gestuurd maar die reageert er niet op.
wat zijn nu mijn rechten???
... Meer weergeven
Ik bied, win en betaal. (E-Bay.com) 10 dagen later wordt mijn geld teruggestort en ik krijg mijn object niet.
Dit alles zonder uitleg van verkoper.
Kan en mag een verkoper dit zo maar doen?
Ik startte een geschil. E-Bay.com ziet de zaak als opgelost omdat de verkoper het geld terugstortte.
Ik vind het niet kunnen. Op deze manier kan een verkoper gewoon het geld teruggeven als zijn object niet genoeg opbracht en het heraanbieden.
Bedrog??
... Meer weergeven
Hoi.
Ik heb nu 2 keer van ebay een mail gekregen "aanvraag voor gebruikersgegevens op ebay nederland".Wat betekent dit.Waren veschillende verkopers.
Groeten Leda
... Meer weergeven
heb een hangertje gekocht maar na een week was er een steentje uit heb de verkoper gemailt en kon het terug sturen voor een nieuwe maar heb daarna niets meer vernomen reageert niet meer op mailtjes wat te doen ?
... Meer weergeven
Gaeachte heer Mevrouw, Ik vertrouw deze advertentie voor een vliegtuig radio. ik word gevraag om geld over te maken via Western Union ik denk zaken te doen met iemand in de VS maar blijkt nu in de UK te zitten ik denk te maken te hebben met een Nigeriaan. De advertentie is verdwenen, ik kan derhalve geen nummer invullen wel de verwijzing naar de site I've received your info and i have contacted the eBay team and they said they will send you an invoice for this transaction as soon as possible. In the invoice you will find all the info that you need to complete this transaction. Please notice that if you don't receive the invoice in the inbox folder, please look in the spam/junk folder because other buyers told me that they have received the invoice there. In the invoice you will find all the info that you need to complete the transaction. Let me know when you have received it. If you won't receive it within 1 hour, please let me know so i can contact them to see why they didn't sent you the invoice. Thanks Kunt u voor mij nagaan of dit klopt of niet?? https://bay152.mail.live.com/default.aspx?id=64855&rru=inbox#n=972024131&rru=inbox&fid=5&mid=2fc718c8-d394-11e1-ba97-00215ad84cb4&fv=1 http://www.ebay.com/itm/Garmin-GNS-530W-Nav-Com-GPS-Waas-w-Terrain-w-Tray-and-Connectors-Very-Nice-/261071094146?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cc90cc182 Groetend Jan Prikkel jr
... Meer weergeven