annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatieve feedback wijzigen.

toon-sideline
Community-lid

Ik lig op dit moment in het xziekenhuis, ik heb de kopers hiervan op de hoogte gesteld. Diverse kopers hebben hierop positief geantwoord. Maar er zijn koper die hier geen begrip voor hebben en hebben zelfs al negatief feedback gegeven. VOORBEELD, een koper schreef alleen ïkwil mijn geld terug"dit geld heb ik terug gestortm maar ik krijg nu negatief feedback met als mededeling..."ik heb mijn bestelde item niet ontvangen"ik vind dit buiten alle fatsoen. Mijn vraag is hier iets aan te doen. Met vriendelijke groet, Toon van der Horst

PS het kost mij soms moeite om beleeft te blijven.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Beste Toon,

 

Ik ga er even vanuit dat u onverwacht in het ziekenhuis bent beland. Uiteraard kunt u hier niets aan doen en dat dit samenvalt met enkele items die verstuurd moeten worden is dikke pech. Is het redelijk dat de koper hier geen begrip voor heeft? Naar mijn mening niet maar dat is geheel aan de koper. De koper heeft immers ook geen schuld aan uw opname en wil gewoon zijn of haar gekochte item hebben. Helaas is het FB systeem niet gebaseerd op begrip. U heeft de pech net iemand te treffen die er zo mee omgaat. Daarnaast kan het ook zo zijn dat de koper denkt dat u een smoes verzint. Het enige wat u kunt doen is wat u al heeft gedaan, het geld terug geven. Daarnaast kunt u nog een reactie toevoegen aan de negatieve FB. U heeft gewoon dikke pech. behoorlijk frustrerend maar weinig wat u kunt doen....

Succes en beterschap.

Een vraag stellen