annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper stort geld terug zonder uitleg, ik krijg niet wat ik kocht

mariah2554
Community-lid

Ik bied, win en betaal. (E-Bay.com) 10 dagen later wordt mijn geld teruggestort en ik krijg mijn object niet.

Dit alles zonder uitleg van verkoper.

Kan en mag een verkoper dit zo maar doen?

Ik startte een geschil.  E-Bay.com ziet de zaak als opgelost  omdat de verkoper het geld terugstortte.

Ik vind het niet kunnen.  Op deze manier kan een verkoper gewoon het geld teruggeven als zijn object niet genoeg opbracht en het heraanbieden.

Bedrog??

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

het_regent
Community-lid

Items op eBay.com zijn vaak niet beschikbaar voor kopers buiten de VS. Dat staat veelal ook aangegeven in de veiling maar verkopers vergeten vaak een extra benodigde optie die het bieden voor buiten VS kopers tegenhoudt, aan te zetten.

 

Vanwege het PayPal afbreukrisico zijn ze huiverig te leveren buiten de VS en ze moeten een dure verzendmethode toepassen om nog enige bescherming te krijgen. Dit roept vaak problemen met kopers op, het snelste is dan om het geld maar weer terug te storten.

 

Biedt dus niet op veiligen waarbij niet expliciet levering aan Europe (Netherlands) staat. Vraag de verkoper hier anders eerst om. Vergeet dan ook niet de grote kans op een invoerheffing.

 

Een vraag stellen