hallo,
Ik vroeg me af wat mijn rechten zijn als ik een produkt koop en het blijkt ..na verkoop van mijn klant..stuk te zijn
Opties
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 25-10-2012 09:57
Ik heb in juni verschillende tassen gekocht op abay die ik in mijn eigen winkel weer door verkoop.
Nu heb ik vorige week de laatste tas verkocht en bij in gebruik name bleek de tas stuk.
Ik heb de leverancier een bericht gestuurd maar die reageert er niet op.
wat zijn nu mijn rechten???
Geaccepteerde oplossingen (0)
Antwoorden (3)
Antwoorden (3)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
27-10-2012
10:18
Op vertoon van de bon,ruilen binnen twee weken.
0
nuttig
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
25-10-2012
13:36
:^O
lijkt mij handiger om als u spul binnen krijgt eerst eens te checken of alles goed is , na bijna een half jaar valt er bij de verkoper niet meer te halen
0
nuttig
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
25-10-2012
13:08
Wat dacht u van het aanrecht.
😮
0
nuttig