annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

Gaat het over het kopen of verkopen van postzegels van Nederland, dan worden er vaak percentages van de cataloguswaarde bijgesleept.

Vaak is een prijs van 50% voor de verkoper al heel wat en sommige kopers menen dat ze niet meer willen betalen dan 20% (met een collectie vol gaten als gevolg).

Soms gebeurt het dat bij een veiling van een apart item de catalogusprijs een paar keer over de kop gaat.
Het lijkt me leuk om dergelijke veilingen op dit draadje te verzamelen.

:-)
Bericht 1 van 1.461
laatste antwoord
1.460 ANTWOORDEN 1.460

Ja het bankgeheim wordt daar stukje bij beetje opgeheven dus de mensen moeten ergens anders heen met hun zwarte spaargeld.

het Nederlandse vingertje

Bericht 1341 van 1.461
laatste antwoord

Wat nu weer, bankgeheim?

Misschien niet geheel mogelijk voor u maar probeer toch eens van de schoonheid van dit zeldzame materiaal te genieten.

Erg jammer dat u vaak een positief stukje voorziet van een negatieve intonatie. Daarvoor heb ik het er in ieder geval niet opgezet.

Dat nodigt toch niet uit voor mede verzamelaars om hier een bijdrage te leveren.
Bericht 1342 van 1.461
laatste antwoord

Ik heb die Corinphila even bestudeerd en het lijkt me een hele goede keus als handelspartner.
Ik zag dat ze geen PayPal gebruiken en de opbrengsten zijn heel goed te noemen, bovendien zitten ze in het hogere segment, daar gaat mijn voorkeur ook naar uit.
Met dank voor deze goede tip.
Bericht 1343 van 1.461
laatste antwoord

Munten,zegels,bankbiljeten,brieven, gaan al sinds jaar en dag tesamen met zwartgeld.Kijk maar eens naar de wwII,
wat is er makelijker te verbergen 1 kilo goud of een simpel stukje papier waar de meeste mensen geen of weinig waarde aan toe kennen. maar een kilo goud klinkt voor 1 ieder als veel geld in de oren.

Image hosted by Photobucket.com

Bericht 1344 van 1.461
laatste antwoord

# 52 is dat nu bij u pas bekent dat valt me toch wat tegen met de kennis die u heeft

Bericht 1345 van 1.461
laatste antwoord

Tot nu toe beperkte ik me tot NL en USA.
Bericht 1346 van 1.461
laatste antwoord

# 55 tja de wereld omvat niet alleen de USA en NL maar is veel omvatender

Bericht 1347 van 1.461
laatste antwoord

Dat wist ik niet.
Bericht 1348 van 1.461
laatste antwoord

Wat de één negatieve intonatie noemt kan voor de ander een verklaring zijn voor die hoge prijzen.

Bericht 1349 van 1.461
laatste antwoord

Het lijkt me inderdaad een aannemelijke reden, de reden dat ik daar heenga om te verkopen.
Bericht 1350 van 1.461
laatste antwoord