annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

spullen uit china of honkong

spullen kunnen lang onderweg zijn als ze uit honkong of china komen, en dan kan je ineens geen feedback meer geven . ebay moet deze tijd langer maken , maar je kan ook nog eens niet echt in contackt komen met ebay hierover, waar kan je gewoon een email sturen naar ebay ,dat ze niet zomaar spullen die je besteld heb laat verdwijnen uit je mijn ebay,

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

spullen uit china of honkong

Hallo, maar je moet toch de tijd in de gaten houden vanwege een geschil. Als je goederen niet ontvangt kun je een geschil openen. Dit kan maar binnen een bepaalde tijd. Als deze overschreden is dan kun je niets meer. Let hierop! Ook al komt het van China of zo dan is de post nog op tijd..heb ook al vaker dingen besteld, altijd op tijd! 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

spullen uit china of honkong

Heb ik ook meegemaakt.

Materiaal uit b.v. China kan inderdaad lang onderweg zijn.

Maar het moet toch mogelijk zijn om alsnog feedback te kunnen geven aan de verkoper.

Tenslotte kan hij er ook niets aan doen.

Maar wat doet E-Ba


@mlan6259 schreef:

spullen kunnen lang onderweg zijn als ze uit honkong of china komen, en dan kan je ineens geen feedback meer geven . ebay moet deze tijd langer maken , maar je kan ook nog eens niet echt in contackt komen met ebay hierover, waar kan je gewoon een email sturen naar ebay ,dat ze niet zomaar spullen die je besteld heb laat verdwijnen uit je mijn ebay,



y er mee?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord