annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen bevestiging van eBay-aankoop

Hadden we vorige week grote problemen met het betalen van aankopen op eBay, deze week merk ik dat het computersysteem nog altijd niet helemaal soepel verloopt. Ik heb zowel gisteren als eergisteren een aankoop gedaan op eBay, maar ontving in beide gevallen geen bevestiging in mijn mailbox. Hebben meer mensen daar last van?


 


In mijn account zie ik wel dat ik de aankopen gedaan heb, dus het zal uiteindelijk wel goed komen, vermoed ik, maar toch blijft het raar. Ik heb mijn aankopen nog niet betaald; ik wacht op een invoice van de verkoper vanwege gecombineerde verzending. Maar ik vroeg me toch af of ook andere eBay-gebruikers hiermee te maken hebben - en zo ja, of ze hun transacties wel gewoon kunnen afronden.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Geen bevestiging van eBay-aankoop

mediashop-2012
Community-lid

Ook ik heb hier hinder van bij bulk email verzendingen komen de helft van de mails pas naar 5 uur aan.



Vaag...


Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Geen bevestiging van eBay-aankoop

ik heb gister een aan  koop gedaan heb ook geen bevestigings mail gekregen 
tot gisteravond stond het nog in me acount en vanmorgen zie ik het ineens meer in me account wat voor producten ik heb gehaald maar op paypal account zie ik wel dat het er af is gegaan,,, 
helemaal raar maar op de site van de verkoper staat de advertentie er nog wel.  heb al een mail verzonden naar ebay... vraag me af wat ik verder moet doen...?


Bericht 3 van 3
laatste antwoord