annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

met paypal betalen zonder creditcard

Ik heb geen creditcard en het lukt me niet met paypal te betalen zonder creditcard. Normaal betaal ik altijd dingen met paypal. Kan iemand me helpen?

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: met paypal betalen zonder creditcard

Een creditcard uitgever kan u helpen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

geld op je pay-pal account storten dmv een bank overschrijving..

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Hallo, ik heb nog NOOIT een CC gebruikt voor PayPal,..

'Geld toevoegen' (linkje) --> Kies een optie

Via iDeal is gratis, onmiddelijk en probleemloos.. 🙂

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Er zijn twee voordelen aan het gebruik van een creditcard voor PayPal betalingen.

Voor betalingen van niet in euro geprijsde facturen zoals USD en GBP rekent PayPal ongeveer 2% extra als zij het bedrag voor je omrekenen in EUR wat gebeurt als je eerst geld op je PayPal zet of als je PayPal via een bankrekening gebruikt. Als je die facturen in de oorspronkelijke niet-euro valuta door PayPal via je creditcard laat betalen is dat 2% goedkoper. Je moet overigens elke keer die optie weer opnieuw kiezen omdat PayPal deze keuze niet standaard vasthoudt.

Een tweede voordeel van het betalen met PayPal via een creditcard is dat als de bescherming via PayPal faalt je altijd direct naar je creditcard maatschappij kan gaan omdat alle aankopen via een creditcard verzekerd zijn. Dit kan veelal nog tot zes maanden na aankoop en bij sommige duurdere creditcards zelfs tot een jaar na de betaling.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat een creditcard een klein vast bedrag per jaar kost en natuurlijk moet je de maandelijkse rekening direct betalen omdat op afbetalingen van creditcard schulden zeer hoge rentes worden gerekend.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord