annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

de laatste 3 bestellingen .niet ontvangen

laatste 3 zendingen niet ontvangen. hoe komt dit. ebay is toch zo safe

 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: de laatste 3 bestellingen .niet ontvangen

eBay is vooral heel veilig voor zichzelf, ik zou eerder zeggen dat eBay duur is.

Ga "Een probleem oplossen" bij Aankoopgeschiedenis bij Mijn eBay en claim voor niet-ontvangen.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: de laatste 3 bestellingen .niet ontvangen

laatste 3 zendingen niet ontvangen.  

Dit zegt me helemaal niets !!!

 

Hoe lang wacht je al?

Waar heb je de artikelen gekocht?

Hoe heb je het laten verzenden? Gewoon per brief of aangetekend?

 

hoe komt dit.

 

 

Wat denk je zelf? 

Ook al aan de afhandeling bij de douane gedacht?

 

ebay is toch zo safe

 

?????

 

 

 

 

 

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: de laatste 3 bestellingen .niet ontvangen

ik heb netjes gewacht omdat ik weet dat het even kan duren , maar toen ik wou reageren was mijn aankoop geschiedenis al verdwenen, zolang heb ik de tijd genomen. wist niet dat de aankoop geschiedenis verdween.

oja ,, ik heb in china en japan besteld. de errste dingen die ik besteld heb kwamen al binnen 1 1/2 week binnen . echt snel ,maar nu niets meer.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: de laatste 3 bestellingen .niet ontvangen

Ik heb hetzelfde probleem. Ebay en paypal doen er beide niets aan terwijl het duidelijk niet ok is.

 

 ~ Jannes Bosma

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: de laatste 3 bestellingen .niet ontvangen

Als je gekochte spullen niet ontvangt en met PayPal hebt betaald, zijn daar procedures voor. Heb je die gevolgd? Houdt vooral de data, waarop je moet reageren goed in de gaten. 

 

Zelf heb ik ook ook 2 zendingen niet ontvangen, heb dat bij Ebay/PayPal gemeld en ben in contact met de verkoper.

 

Als ik zou vinden, dat Ebay en PayPal meer aan mijn zaak zouden moeten doen, ga ik ze gewoon bellen om ze dat duidelijk te maken.  Op dit forum worden dergelijke problemen niet opgelost.

 

 

 

 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord