op 16-06-2013 18:24
hallo,
Ik koop voor het eerst iets op ebay namelijk auto onderdelen.
Maar nu is er iets fout gegaan waardoor ik van het ene product nu 3 dezelfde onderdelen
in de wacht staan om gekocht te worden en van de andere onderdelen staan er vier in de wacht,
Ik heb op paypal de instructies opgevolgd maar wat gebeurd er nu. Want ik krijg ze niet verwijderd
en de aanbieders zijn Duits.
Wat gebeurt er nu in verband met paypal en het hele gebeuren.
Kan ik de bestellingen die teveel zijn gedaan niet verwijderen?
groetjes laurens
op 16-06-2013 18:26
Nog iets er vergeten bij te melden:
deze bestellingen staan in de lijst nog niet betaald
wat gebeurt daar uiteindelijk mee?
op 16-06-2013 19:06
Als u niets betaald dan opent de verkoper een geschil en krijgt u een aantekening. Bij 3! aantekeningen zal uw account gesloten worden. Daarnaast kunt u GEEN negatieve feedback krijgen van de verkoper.
Wat u het beste kan doen is de verkoper uw ''fout'' voorleggen en vragen het teveel bestelde te annuleren. De verkoper kan moeilijk doen en er niet mee akkoord gaan, deze is dat ook niet verplicht. Ik verwacht dat het niet een groot probleem zal zijn. U ontvangt dan een annuleringsverzoek voor de teveel aan items en daarna een aangepaste factuur. Eerlijk gezegd denk ik dat u meer kans maakt op een redelijke reactie als u aangeeft dat u per ongeluk te veel heeft aangeklikt, aangezien u ''nieuw'' bent niet erg vreemd. De reden zoals hierboven omschreven komt een beetje gek over. Voor de duidelijkheid, ik zeg dus niet dat ik u niet geloof....