annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper reageert niet

Ik heb een aankoop gedaan waarvan ik vermoed dat de verkoper de verkoopprijs niet hoog genoeg vindt, aangezien deze niet reageert op de verkoop en op mijn vraag om me de verzendkosten te laten weten zodat ik kan betalen. Ik heb nu de contactgegevens opgevraagd, maar wat moet ik doen als de verkoper weigert te leveren? Ik vind dit nl niet kunnen!

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Verkoper reageert niet

wanneer heeft u de aankoop gedaan? het kan soms een paar dagen duren voor men reageert op berichten.

U had ook beter op voorhand kunnen vragen wat de verzendkosten waren.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Verkoper reageert niet

ik had laatst hetzelfde met een handtekeningen van 1 direction. Normaal zijn die duur maar nu  voor 15 euro, met verzendkosten, gewonnen. Betaald maar nu verzendt ze het niet! Na meerdere mails ( ze zegt dat ze geen adres heeft) met adres doorgeven reageert ze niet meer. ik heb nu maar het geld terug gevraagd via paypal. Maar ik had dus liever die foto met handtekeningen.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Verkoper reageert niet

Ik heb nu hetzelfde geval, ik heb een bod gedaan en ben de hoogste bieder geworden. Bericht gehad van ebay met van harte gefeliciteerd me je aankoop maar nu wil de verkoper het geboden niet verkopen voor mijn prijs. Hij heeft het gewoon weer op ebay gezet en nu wel met een minimumprijs.

Ik kan dus fluiten naar mijn spullen.Dit is toch Ebay en geen marktplaats waar iedereen maar kan doen en laten wat hij wil.

hebben wij als kopers geen rechten???

Als ik ergens op ga bieden en ben hoogste bieder geworden kunnen ze me zeker wel verplichten om te betalen, dat slaat toch nergens op.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Verkoper reageert niet

Als de koper niet wil leveren, troost u dan met de gedachte dat tenminste eBay er wel beter van wordt, de verkoper moet toch de verkoopkosten betalen.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord