annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

Ik heb eerst een mail gestuurd wat de verzendkosten zijn naar Nederland. kreeg als antwoord : normale verzendkoste.


dus ik dacht doe een kleine bieding van 0.01 er op maar toen stond er in eens 110,- verzendkosten. heb haar meteen een mail gestuurd wat dan volgens haar normale verzendkosten zijn.


normaal vanuit dat land naar Nederland hebben de andere aan bieders voor 15,- verzendkosten naar Nederland.



Ik heb haar meteen een paar keer een mail gestuurd dat als ze niet normale verzendkosten rekent wil ik het annuleren.


6 uur voor dat hij eindigt kreeg ik een mail dat de verzendkosten 110,- zijn.. Dus wilde ik annuleren, maar dat ging niet omdat het binnen de 12 uur viel.


Dus je raad het al niemand heeft geboden behalve ik.


Ik heb haar meteen een mail gestuurd dat ik de koop wil annuleren, maar ze reageert niet. Nu heeft ze een geschil geopent. Help wat moet ik doen?????????

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

U zou het aangevraagde geschil kunnen opwaarderen tot een claim en hierin aangeven wat u hierboven zegt. € 110 verzendkosten slaat natuurlijk nergens op.:O


 


Succes!


 


 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

goed advies alleen een maand te laat! OP is al lang vertrokken!

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

maar zou die het gekocht hebben, of niet?


en zou OP een ebay geschil tegen zich hebben gekregen, of niet?



we zullen het nooit weten want zoals bijna altijd laten OP-en na een vraag natuurlijk niks meer van zich horen..

Bericht 4 van 4
laatste antwoord