annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Help! Ik kan ebay item niet kopen!

Ik probeer mijn item te kopen via paypal,maar dit lukt niet omdat het steeds zegt " Add a card of

Add money to your PayPal account" mijn paypal account is verified en ik heb genoeg geld erop.

Komt dit misschien omdat het geld er nog maar net op zit?

Mvg

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

U hebt te maken met een van de vaak voorkomende onduidelijkheid betreffende eBay en PayPal. Hoeveel moet u betalen en in welke valuta is dit en hoeveel staat er op uw PayPal rekening.

Als eBay een bepaald bedrag in Euro laat zien voor een artikel in USD of een andere valuta dan is dat ongeveer 2% minder dan wat u werkelijk via PayPal betaalt, PayPal is in die gevallen dan ook niet gratis voor kopers. Stort dan nog meer geld op uw PayPal rekening.

Het kan ook zijn dat voor sommige artikelen directe betaling noodzakelijk is, PayPal wil in die gevallen een creditcard (instant payment). Het is trouwens beter PayPal via een creditcard te gebruiken, ten eerste omdat u voor niet-euro valuta minder betaalt als u PayPal niet laat omrekenen (verander dat bij elke betaling) en ten tweede omdat u dan echte kopersbescherming geniet, soms wel tot een jaar na aankoop. 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

@het_regent  Dank je wel ! probleem opgelost:-)

Bericht 3 van 3
laatste antwoord

Productnaam invoeren