annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goed en doordacht opgelicht, paypal trapt erin...

Ik heb 3 munten gekocht bij een verkoper uit Strijen (MCS). de 1ste x 1 munt en de 2de x 2 munten. Verkoper heeft de 1ste bestelling gecombineerd met 1 munt uit de 2de bestelling en de 2 munt (een aanzienlijk duurdere) niet bijgevoegd. Claim bij paypal gemaakt waarop de verkoper een track en trace naar paypal stuurt. Paypal zegt nu dat mijn claim ongegrond is omdat zij niet kunnen controleren hoeveel munter er in het pakje zaten. Ondanks dat ik 3 x verzendkosten heb moeten betalen....Iemand enig idee wat ik nu nog kan doen. Ik heb inmiddels aangifte van Internetoplichting gedaan bij de politie.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

U kunt tot 56 dagen na de betaling de bankincasso laten terugboeken, als u PayPal via bankincasso hebt betaald. Dit kan online als u internetbankieren gebruikt.

U kunt tot 180/365 dagen na de betaling een beroep doen op de aankoopverzekering die een creditcard biedt als u PayPal daarmee hebt betaald.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

U kunt tot 56 dagen na de betaling de bankincasso laten terugboeken, als u PayPal via bankincasso hebt betaald. Dit kan online als u internetbankieren gebruikt.

U kunt tot 180/365 dagen na de betaling een beroep doen op de aankoopverzekering die een creditcard biedt als u PayPal daarmee hebt betaald.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord