annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay pakt je geld af!! pas op diefstal vanuit de ebay organisatie

Ik kocht een item in Amerika, wat ik regelmatig doe. De door de verkoper ingezette pakketdienst kon mijn adres niet vinden , welke correct in zowel paypal als ebay account stond, en waar gratis verzenddiensten uit China het overigens altijd kunnen vinden!!. Het pakket ging retour afzender.

Daar de verzendkosten 50 dollar waren en ik geen item had en de verkoper mij hiervoor een nieuwe factuur wilde sturen, maakte ik een geschil voor deze verzendkosten aan.

De verkoper wilde mij het item geld zowieso terugboeken, dat dient gezegd te worden.

De verkoper had inmiddels het item onbeschadigd terug ontvangen. Met zowel de verkoper als Ebay Customer Support verliep de communicatie meer dan stroef (beroerd).

Binnen een dag was besloten dat de verkoper in de verzendkosten gelijk werd gesteld, terwijl mijn bewijs glashard was en zij mij geen enkel bewijs hebben voorgelegd dat de fout niet ontstaan was door verkeerd adres invullen van de verkoperskant!.

Daar ik geen reactie kreeg van ebay over mijn item betaling, moest ik meerdere keren informeren hoe en wat.

Waar zij na 2 weken mij plots doodleuk melden dat ebay dit geld zelf houd.

Nu kun je over voorwaarden of wat dan ook praten (waar zij zich in dit geval niet op beriepen) maar dat er gewoon van hogerhand was beslist dat ze het geld in de eigen broekzak hielden.

Kortom diefstal, Ebay fungeert hiermee zelf als oplichter op hun eigen handelssite. Waar ze zich neutraal dienen te houden en zich zeker met het geld van hun leden niet moeten bemoeien hooguit hun kopers protectie moeten bieden, fungeren ze hier gewoon als mafia.

Dus bedenk goed alvorens een geschil aan te maken of een beroep te doen op 'buyers protection', ze zijn niets meer of minder dan ordinaire dieven!

Ik zit al 12 jaar met deze account op ebay, heb 100% score en speel en betaal alles fair, eerlijk en transparant, dat deze organisatie dit zo slecht speelt, is voor mij een diepe, diepe teleurstelling en een grote schande.

een dikke vette service fail en orinaire diefstal

Van zowel de Nederlandse als internationale Ebay tak!

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Ebay pakt je geld af!! pas op diefstal vanuit de ebay organisatie

U bent niet blij.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord