Hoe kan ik internationale verzending in stellen Zodat kopers zelf bij internationale verzending hun eigen land kunnen aanklikken en de juist verzendkosten zichbaar is bijv voor alle landen in europa apart kunnen instellen mvg TDATOOLS
... Meer weergeven
ik heb een auto gekocht en opgehaald met een aanhanger. er stond in de advertentie dat ik kon instappen en wegrijden! maar toen ik thuis kwam en de auto beter bekeek blijkt dat de achterdeuren en de achterklep niet open gaan en dat er meer kleine dingen niet werken en missen!! kan ik de verkoper daar iets aan laten doen of heb ik dikke vette pech?????
... Meer weergeven
hallo,
Ik heb een aantal objecten van een verkoper gekocht, opeens was deze verkoper niet meer geregisteerd bij ebay en had hij de objecten niet verzonden. Ik vroeg mijn geld terug via geschil oplossen via paypal.
Ik heb mijn geld nu terug gekregen, maar nu staan de objecten weer onbetaald onder mijn ebay.
wat moet ik hiermee doen???
bedankt alvast!
- koenkc
... Meer weergeven
Op mijn Rabo rkening is een bedrag van 2,08 terug gesort omdat nr en naam niet overeenkomen. De naam was F. Augustijn, maar ik kan er niet meer achter komen wie de verkoper is. Is het mogelijk dat dit aan mij wordt doorgemaild zodat ik kontakt met de verkoper op kan nemen. Bedankt alvast, toos van doeselaar/kruidnootje
... Meer weergeven
heb een pc gekocht in duitsland , doch niet gezien, gelezen dat ik het moest ophalen. heb de verkoper voorgesteld de pc terug te nemen, en dat ik het verschuldigde bedrag aan ebay zal betalen kan dat.
ps,... bericht gezonden aan verkoper direckt naar sluiting
graag jullie antwoord
... Meer weergeven
Ha,
Ben sinds kort in bezit van een heuse MAC. Probleem is dat ik met zoekopdrachten de afbeeldingen niet zie! Dit gebeurt met verschillende browsers. Vreemd, want op het werk staat ook een MAC en dat is geen probleem. Tevens heb ik een Macbook en daarop speelt hetzelfde euvel hier thuis, op het werk weer niet.
Bekend?
Ik hoor graag,
Jeroen
... Meer weergeven
Hallo ik had een vraag ik heb op ebay een nagellak gekocht maar nu kwam ik erachter dat mijn huisnummer ontbreekt bij mijn gegevens dus de verkoper ziet niet mijn huisnummer wat moet ik nu doen? groetjes rowena
... Meer weergeven
ik heb alleen een bank en heb de verkopers gevraagd om het banknr waar we het op over kunnen maken maar krijg geen antwoord op mijn vragen heb gevraagd doe het evt onder rembours maar geen antwoord kan ik op deze mannier de koop ongedaan laten maken zonder verdere verplichtingen en of problemen vr gr maureen
... Meer weergeven
vandaag een brief binnen gekregen met de vraag om de waarde van het pakketje zit een papier van usps bij met value $59.77 dat is echt de bedrag dat ik betaald heb op ebay niks gesmoeld of zo en postage and fee $43.23 alles staat toch vermeld zijn ze blind daar
... Meer weergeven
Ik heb voor het eerst een aankoop gedaan op Ebay en wil nu betalen voor het gekochte object met Paypal . Nu zou ik de button knop betaal nu moeten krijgen maar ik krijg deze button niet te zien. Wat doe ik nu niet goed?
... Meer weergeven
ich dachte das ich ein mantel gekauft habe aber leider ist es ein zeitschrieft uber pelzjacken und jetzt weis ich nicht was ich machen mus kann jemand mir rat geben?
... Meer weergeven
Opeens lukt het mij niet meer om een object aan te bieden door middel van het handje wordt er gezocht maar uiteindelijk wordt het object niet aangeboden, ook kan ik geen e-mail contact met de help-desk van ebay krijgen, telefonisch contact kan ik ook niet vinden
... Meer weergeven
hallo.een tijdje trug vroeg ik waar mijn pakje bleef.ik moest eerst nog een bedrag overmaken en dan zou het opgestuurd worden..inderdaad,1 broek terwijl ik er 3 betaald heb. ik probeer met die meneer in kontackt te komen,maar het geschil is gesloten.toch geloof ik niet dat ik opgelicht ben,(tegen beter weten in?) heeft iemand hier ervaring in? het was een duits bedrijf. alvast bedankt!
... Meer weergeven
Allereerst erg lastig om een antwoord op mijn vraag te krijgen. Ebay, doe daar wat aan! mijn vraag Ik heb op een object een maximumbod ingelegd. Na een tijdje werd ik overboden en kreeg ik netjes een bericht van ebay. Kan gebeuren. Nu krijg ik een dag later een mailtje dat ik wél de winnende bieder ben. Hoe kan dat? (Ik ben er na die mail vanuit gegaan dat ik dus geen kans meer maak en heb een ander artikel gekocht.)
... Meer weergeven
Ik heb op 8 jan. een nieuwe Iphone 4 gekocht van iemand uit Nederland die een feedback heeft van 100% en al bijna 3 jaar actief is op Ebay geld overgemaakt via bankgiro en nog geen Iphone. Ik heb hem een mail gestuurd waar mijn Iphone bleef en, hij schreef dat het de fout was van de leverancier maar ik moest mij niet druk maken de Iphone zou achter in week 3 komen maar geen Iphone dus toen heb ik een geschil geopend waar hij een beetje boos om werd en nu zegt hij dat het deze week komt.Wat moet ik hiermee? P.S. kan ik het overgemaakte geld niet storneren?
--
Bewerkt door lichtkogel op 25 Jan 2011 19:15 CET
... Meer weergeven
ik heb dus nu misschien wel 40 berichtjes van ebay dat ik nog meot betalen. maar ik wil er overal maar 1 van en nu staat er bij bijvoorbeeld 1 haarstuk: 4x de zelfde betalen misschien omdat ike r een paar x op heb geklikt of omdat ik op verschillende dagen het zelfde haarstuk wou kopen. moet ik ze nu allemaal betalen? of als ik er 1 betaal dat de zelfde weg gaat??????
... Meer weergeven
Ik zou graag het email adres willen hebben van ebay, zodat ik ze wat kan vragen en waar ik antwoord op zou krijgen. ik vind de site onoverzichtelijk en ik begrijp er vrij weinig van. ik heb op www.ebay.com een paar haar stukken ( nog niet gekocht ) maar door op het knopje pay nog iets te klikken maar nu krijg ik elke keer een mail van je hebt dit object op ebay gekocht maar je moet nog betalen ofzo. ik heb paypal aan gemaakt maar kan er niet mee betalen ik zou alles graag af willen zeggen maar ik kan de verkoper geen mail sturen omdat ik geen chinees kan typen en ook geen engels wat moet ik doen? ik zou graag antwoord willen krijgen van jullie, en het email adres!!!!!!! Groeten
... Meer weergeven
wie o wie kan mij verder helpen om op de site tradera tekomen en daar tekunnen bieden,kan er met geen mogelijk inloggen,terwijl het toch een site is van ebay!
mvg
Henk
... Meer weergeven
Wat moet ik doen als ik op het verkeerde object heb geboden en dit te ver weg is voor mij om op te halen . Object loopt af binnen 1.5 dagen
... Meer weergeven
Ik heb in Duitsland 3 tijdschriften gekocht, met elk 4 euro verzendkosten.
De verkoper heeft mij inmiddels laten weten dat ik slechts 1x verzendkosten hoef te betalen, maar bij betaling via Paypal blijft het oude bedrag gehandhaafd.
Hoe zorg ik ervoor dat ik het correcte bedrag kan overmaken?
Alvast bedankt voor de hulp.
Martijn
... Meer weergeven
Ik ben nieuw op ebay. Heb mijn telefoon te koop aangeboden. Deze Blackberry is verkocht aan een man die niet meer reageert op mijn e-mails. Hij heeft het item niet betaald.
Daarna heb ik het item er vorige week weer opgezet en nu is het weer verkocht. Aan een ander en die persoon reageert ook niet meer.
Daar wordt ik niet vrolijk van.
Hoe kan ik negatieve feedback aan deze personen geven? Ik kom alleen maar op mn eigen item terecht en daar kan ik kiezen tussen: positief of: ik geef later feedback.
Ik hoor graag iets. Zie het niet zitten om nu maanden met een telefoon te gaan leuren.
Gr. Bettina
... Meer weergeven
Hoe kan het, dat als ik op een object biedt, waarop nog geen biedingen zijn gedaan, ik onmiddellijk wordt overboden? Als de verkoper een minimumprijs in gedachten had, dan komt toch de melding in de trant van "Uw bod is beneden het minimum bod", maar hier wordt direct aangegeven, dat mijn bod is overboden.
... Meer weergeven
Hoe kan het dat ik 3x van dezelfde aanbieder bij een voorwerp met 1 euro overboden wordt en dat het onmiddelijk na sluiting opnieuw wordt aangeboden? Dat is toch niet conform de regels of kun je onzichtbaar een minimumprijs instellen?
... Meer weergeven
Ik heb onlangs een veiling gewonnen. Maar nu wil ik deze betalen maar heb niet de keuze zoals voorheen om deze te voldoen per credit card.
Nu moet ik hem overmaken per bankgiro.
Maar dan heb ik Iban bic codes nodig.
Help help
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170589314294
... Meer weergeven
Ik heb een object gekocht. Nu ging er iets mis met mijn laptop en vervolgens stond er betaling via financiele instelling. Ik heb nu geen idee hoe ik kan en moet betalen? Via paypal heb ik al gekeken maar dat ging niet. Weet iemand nu wat ik moet doen? Ik heb namelijk al een mail gekregen van ebay dat ik voor dinsdag moet betalen. Ook diverse mails gestuurd naar de verkoper hier in nederland maar die reageert niet.
Alvast bedankt
-- Bewerkt door laurajansen03 op 15 Jan 2011 14:56 CET
--
Bewerkt door laurajansen03 op 15 Jan 2011 14:57 CET
... Meer weergeven
Ben nieuw op ebay.
Heb paypal account (gecontroleerd) en ebay account.
Nu heb ik wat gekocht op ebay en betaald met PP.
Bevestiging van betaling ontvangen enz enz,
Mijn vraag nu.. moet ik verkoper mijn adres gegevens nog mailen of heeft hij die automatisch gekregen bij het afronden van aankoop/betaling.
... Meer weergeven
Is het mogelijk om meerdere opjecten bij één verkoper te kopen, om hierbij verzendkosten te besparen.
Er is b.v. geen mandje
Groet,
Philip
... Meer weergeven