annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

emailadres

Ik zou graag het email adres willen hebben van ebay, zodat ik ze wat kan vragen en waar ik antwoord op zou krijgen. ik vind de site onoverzichtelijk en ik begrijp er vrij weinig van. ik heb op www.ebay.com een paar haar stukken ( nog niet gekocht ) maar door op het knopje pay nog iets te klikken maar nu krijg ik elke keer een mail van je hebt dit object op ebay gekocht maar je moet nog betalen ofzo. ik heb paypal aan gemaakt maar kan er niet mee betalen ik zou alles graag af willen zeggen maar ik kan de verkoper geen mail sturen omdat ik geen chinees kan typen en ook geen engels wat moet ik doen? ik zou graag antwoord willen krijgen van jullie, en het email adres!!!!!!!

Groeten

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Je kan ebay alleen mailen via de Hulp pagina (rechtsboven) 99,9% kans dat je geen antwoord krijgt of een nietszeggend antwoord.

Het beste zou zijn om ebay.com te benaderen maar ja u geeft aan geen Engels te schrijven, het enige wat ik dan niet begrijp is waarom u daar wilt kopen?

Verder zegt u het (nog) niet gekocht te hebben? maar u moet het wel betalen!! u heeft dus waarschijnlijk via de buy it now knop wel degelijk de haarstukken gekocht.

U heeft maar liefst 10 haarstukken gekocht bij dezelfde vekoper in de VS terwijl u niet weet hoe PP werkt en u kunt geen Engels!

Een vraag stellen