annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gekochte Iphone 4 nog niet ontvangen

Ik heb op 8 jan. een nieuwe Iphone 4 gekocht van iemand uit Nederland die een feedback heeft van 100% en al bijna 3 jaar actief is op Ebay geld overgemaakt via bankgiro en nog geen Iphone. Ik heb hem een mail gestuurd waar mijn Iphone bleef en, hij schreef dat het de fout was van de leverancier maar ik moest mij niet druk maken de Iphone zou achter in week 3 komen maar geen Iphone dus toen heb ik een geschil geopend waar hij een beetje boos om werd en nu zegt hij dat het deze week komt.Wat moet ik hiermee?
P.S. kan ik het overgemaakte geld niet storneren?

-- Bewerkt door lichtkogel op 25 Jan 2011 19:15 CET

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Mijn vraag is wat gaat er nou met zo'n persoon gebeuren hij heeft nu ook al een persoon in Italie opgelicht door de iphone niet te leveren maar ja deze persoon heeft met paypall betaald. En nog iemand meer heeft het gekochte artikel niet gekregen.

koop zo'n ding toch in de winkel.
Je gaat toch geen 585 euro overmaken naar iemand die je helemaal niet kent en die tot nu toe allmaal goedkoope dingetjes heeft verkocht.

Dat geld kan je bij de bank niet storneren (je hebt zelf de opdreacht tot overboeking gegeven en de bank kan niet zien of jij wel of niet hebt gekregen waarvoor je dat geld hebt over gemaakt).
Ebay kopers les 1, betaal met pay-pal.

Een vraag stellen