op 15-01-2011 14:53
Ik heb een object gekocht. Nu ging er iets mis met mijn laptop en vervolgens stond er betaling via financiele instelling. Ik heb nu geen idee hoe ik kan en moet betalen? Via paypal heb ik al gekeken maar dat ging niet. Weet iemand nu wat ik moet doen? Ik heb namelijk al een mail gekregen van ebay dat ik voor dinsdag moet betalen. Ook diverse mails gestuurd naar de verkoper hier in nederland maar die reageert niet.
Alvast bedankt
-- Bewerkt door laurajansen03 op 15 Jan 2011 14:56 CET
-- Bewerkt door laurajansen03 op 15 Jan 2011 14:57 CETgaat het over die samsun galaxy screen protector?
Dar staat een pay-pal logo bij, zou je in jouw 'mjn ebay' bij 'gewonnen' het object moeten zien. Daar staat dan wer een betaal nu knop achter, klik je die aan kan je kieszen uit bank of pay-pal, kies je voor pay-pal, inoggen en klaar. Anders kan je ook per bank betalen, klik je op bank (betaalinstelling ofzo noemen ze dat), en krijg je de bankgegevens van de verkoper te zien. Dat staat waarschijnlijk ook in zijn bevestigingsmailtje aan jou. Overigens is dat 'u moet voor dinsdag betalen'allemaal computer software, d'r gebeurt niks als je niet voor dinsdag betaald, hoogstens weer eens een standaard mailtje.
Om welk object gaat het?
Heeft u een objectnummer dan kan er een beter antwoord gegeven worden.