Hallo! Ik heb een email gekregen omdat ik te vaak geld terug zou hebben gekregen van verkopers. Alle negatieve feedback en lage sterren die ik zou hebben gegeven is verwijderd (ik kan mij geen negatieve feedback herinneren..). Maar dit gaat om teveel betaalde verzendkosten...niet het aankoop bedrag word terug betaald maar teveel betaalde verzendkosten, soms wel 50 procent. Van tevoren vraag ik aan de verkopers of zij teveel betaalde shipping kosten terug betalen. Dit is een standaardvraag tegelijk met hoeveel de verzendkosten zijn naar mijn land.
Omdat ik (na akkoord van de verkoper) dan in het voren (teveel)betaal, gaat de verkoper gaat naar de post, en daarna betaald hij/zij mij terug. Dit scheeld voor de verkoper een trip naar de post. Immers, verpakken, inlichtingen vragen, mij informeren, ik betaal en dan weer naar de post.
Ik snap deze brief niet die ik heb ontvangen. Dit is tussen de verkoper en mij? En het gaat (bijna) altijd goed. Bijna elke zending betaal ik wel 2 of 3 dollar teveel (ik koop bijna elke dag wel iets, dus tel maar na) Als ik betaal, herinner ik de verkoper altijd nog even doormiddel van de opmerking die ik kan plaatsen.Is dit onterecht? Graag zou ik dit herzien en uitleg ontvangen...
vr.gr. Cornice
... Meer weergeven