annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

artikel niet betaald

laatst heeft leverancier ruledesign een artikel niet geleverd. Bij reclamatie meldde hij te willen terugstorten. Daarop heb ik aangegeven nog wat bij hem te willen bestellen waarop hij aangaf dat het niet geleverde artikel zal worden meegeleverd in die bestelling. So far so good.

In de tussentijd begon ik die bestelling op te bouwen met enkele artikelen. Een ervan was art 11097143941. Voordat ik kon afronden werd ik ziek (de fijne griep!!) en vergat ik deze bestelling. Ik heb met ruledesign zelfs vandaag nog contact gehad over de bestelling maar zij konden aan die mislukte betaling niets doen. Het artikel nog eens bestellen kon ook niet (want ik wil het wel hebben) omdat die vanmorgen niet te koop stond. Verzoek dat jullie die notitie over 'wanbetaling'schrappen. Kijk aub waar nodig even in de ebay mailtrail tussen ruledesign en mij (in het Duits).

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

waar moet ik dat dan kwijt in het zoekplaatje wat Ebay customer confusion heet?

U doet uw naam eer aan. Maar hier moet u niet zijn want eBay leest alleen maar om te toetsen aan het beleid en verder niet.

Een vraag stellen