annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Winkelmand

Hallo,

Mijn eerste bericht hier .......

Ik heb begrepen dat er winkelmandjes zijn waarin je meerdere aankopen tegelijk kan plaatsen.

Helaas kan ik niet vinden waar/hoe je ze gebrukt.

Wie wil mij helpen?

Groet,

Gerard

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

@Het_Regent  Je kan het antwoord lezen in mijn eigen reactie (die voor jou in de lijst staat) m.b.t. mijn eigen vraag.

M.a.w. de winkelmand bestaat wel, maar onder de condities zoals door mij beschreven in mijn reactie.

Gerard

de winkelwagen op ebay.nl bestaat niet zoals ik al in mijn eerste antwoord zei, dat het wel bestaat op ebay.com en uk doet niet ter zake daar doelde ik niet op!

voor verdere info is de klantenservice de beste optie die we hier hebben.

Probeer het anders eens bij de altijd zeer klantvriendelijke en tevens deskundige helpdesk. De is te vinden rechts boven in de hoek. Wist u dat PostNL en PayPal ook zeer klantvriendelijke en tevens deskundige helpdesks hebben? En geloof het of niet, ook op die sites is die te vinden rechts boven in de pagina. Let op; Paypal heeft ook een zeer geavanceerde computer die uw vragen beantwoord. Simpele woorden/zinnen werken dus het beste. Succes!

Dat u het niet vindt bij de Hulp informatie kan kloppen, het bestaat immers niet. En de wachttijd bij de klantendienst is veelal twee weken of meer. Voor een betrouwbaar en volledig antwoord is nu eenmaal wat meer tijd nodig.

Hi,

Uiteraard had ik al in de "Hulp" functie gekeken. Hierin wordt het niet vermeldt. Ook heb ik de vraag uitgezet bij de "service desk", hier heb ik nog geen mededeling van ontvangen.

Nu heb ik het een en ander uitgeprobeerd. In ebay.com kan je de winkelmand gebruiken voor elk artikel dat in dollars wordt gebruikt. In de Engelse ebay voor elk artikel dat in GBP wordt uitgedrukt.

Maar bedankt voor de poging om dit te beantwoorden.

Groeten,

Gerard

ebay.nl heeft die functie niet, voor verder info verwijs ik u gaarne door naar de hulp pagina's die vind u in de rechter bovenhoek via die pagina kunt u ook contact opnemen met onze deskundige klantenservice die weten overal wel een antwoord op.

Een vraag stellen