op 23-11-2012 16:50
Hallo
Ik had een playstation game bestelt uit Amerika van een verkoper die veel playstation game's wereldwijd verkoopt. Vandaag had ik dus mijn game ontvangen volgens de beschrijving was het in nieuwe staat wat ook niet waar is! Maar de cd die erin zit doet het dus niet op mijn playstation 2 ! De game is bedoeld voor playstation 2 maar het werkt dus niet er komt te staan met rode leters enzo. ''plaats een playstation 2 disc of een disc erin''. Er zit een disc in maar het werkt niet. Het ligt echt niet aan mijn playstation op internet kon ik niet veel info krijgen of hij is niet regio vrij dus dat deze game het alleen in Amerika doet? dit wist ik echt niet.. of ik ben echt opgelicht en de cd is helemaal leeg geen game bestand erin. Ik ben hier echt heel boos over en vindt het heel onbeschoft dat de verkoper niet waarschuwt dat de games het niet doen in europa en dat hij het toch wereldwijd verkoopt (als dat teminste de reden is dat hij het niet doet) want op het scherm komt er niet te staan dat hij het niet in nederland doet alleen ''plaats een playstation 2 disc of een disc erin''
Wat zeggen jullie hier over?
heb ik recht om mijn geld terug te krijgen ik heb ebay en de verkoper al gemailt alleen mijn engels is niet zo goed dus ik hoop dat hij het snapt en reageert.. en ik hoop dat ik mijn geld terug krijg..
Alle vragen over 'geld terug krijgen' en andere kunt u stellen via de Hulp-link rechtsboven op elke pagina.
vraag het aan de zeer deskundige klantenservice die weten er wel wat op!