annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pleasse help me dringend! lees details!

Oke ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen!

paar dagen geleden had ik ebay aangemaakt ik had geen idee hoe het werkte weet ik eigenlijk nog steeds niet zo goed..

maar in ieder geval ik was dus opzoek naar een playstation spel die had ik eindelijk gevonden dus ik dacht klik er even op en daar kwam ik op een pagina aan object kopen dus ik dacht klik er ook even op om te kijken of de prijs het zelfde blijft enzo, ik dacht kan toch geen kwaad omdat ik niks ga betalen en daarna zag ik de prijs en klikte ik alles weg. Ik had heel lang mijn mailbox niet gecheckt een paar dagen niet tot me schrik zag ik dat ik allemaal betalings herineringen had.. maar ik wil dit spel helemaal niet meer wat de dag daarna had ik dit spel gekocht om de acount van mijn vader! ik kan ook nergens een annuleer knop vinden en mijn engels is ook niet zo goed dus weet niet hoe ik de probleem aan de verkoper moet vertellen maar ik wist echt niet dat je als je op de koop button klikt dat je het dan ook echt moet kopen in mijn mailtje stond in:

We hebben een geschil wegens een onbetaald object geopend voor PLAYSTATION PS2 GAME SLY 3 HONOR AMONG THIEVES **NEW**.
Als de betaling niet op 21-nov-12 is ontvangen, kan de verkoper eenzijdig het contract opzeggen en heb je geen recht meer op het object. Bovendien kan er een aantekening wegens een onbetaald object worden gemaakt op je account, waardoor deze uiteindelijk kan worden geschorst.

Neem contact op met eBay Customer Support als je al hebt betaald en vermoedt dat de betaling inmiddels moet zijn ontvangen.

dit staat er dus ik ben no zo bang! ik heb de verkoper een mail gestuurt van dat het een foutje was maar wat gaat er nu met me gebeuren ik ben zo bang!!?

als ik dit niet betaal wat nu?

please duidelijk antwooordt!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

Oja, U mag dat niet delen. Valt onder de kop; praten over andere leden. De gum brigade zal dat weg gummen.

nu ben ik toch nieuwsgierig geworden wat er in dat interne bericht/mail heeft gestaan.....

voor iemand die niet weet hoe ebay werkt bent u wel opvallend goed op de hoogte van de communicatie middelen op de forums en het antwoordcentrum en de communityberichten.

ja plus dat ik dan weer allerlei spam ontvang :^O

dat houdt ik voor mezelf, voor het geval ik het niet bij het rechte eind heb!

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos