Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Ik heb hier nog 4 zegels voor de EDAH spaaraktie liggen (gratis boodschappenpakket twv ruim €42,00). Als iemand nog interesse heeft mag hij/zij me mailen:-)
Hihi LOLLIFANT is een paarse olifant, speelt samen met Winnie in een film. Echt superleuk en verveelt mij ook niet.
Ach ja kleine kinderen.
Peggy leuk van dat badlaken, maar ik heb gewoon een extra linnen kast nodig hiero. Krijg ze altijd van mijn oma, met grote hoeveelheden. Maar wel bedankt hoor voor het aanbod.
Luus
Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Naam: Jenny
Telefoon: -
Beschrijving:
Hallo,
Ik heb hier nog een bon, waarmee je gratis een Lollifant knuffel op kan halen bij het postkantoor. Je hebt dus verder geen kassabonnetjes oid nodig.
Deze bon wil ik graag ruilen voor Edah pakketzegels, mail maar hoeveel je er voor over hebt.
Luus superbedankt ik heb ze binnen hoor. Gisteren op mijn verjaardag:-x
Bij de mac gegeten maar geen lollifant hoor hadden zelf hier geen winnie de pooh spullen meer:_|
Peggy
Mijn kinderen lusten geen mac! En sinds ze de vegatarische burger eruit hebben gehaald is voor mij het aanbod wel erg klein geworden, hihi,.
Hou het wel in de gaten, er zou iemand van de week een zak met (nieuwe knuffels) bij me afgeven. (duimduim)
groetjes, nelleke:-)