annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

Ik ben heerlijk mijn kast aan het opruimen. En kwam nog oude strijkpatronen tegen. Komen oorspronkelijk uit de burda. (van mijn tante gekregen). Je moet de vellen op kleding leggen strijken en dan staat het patroon op je kleding dan kan je het inkleuren of inborduren weet ik veel.
Heb wel eens wat gebruikt voor een kinderfeestje, tasjes versieren van te voren vast strijkpatronen erop en de kids konden het inkleuren.
Mag nu wel. Nog iemand interesse anders gaat het met het oud papier mee. Zal nog wel ff foto maken als het lukt.
Image hosted by Photobucket.comPeggy

Image hosting by PhotobucketPeggy
Bericht 601 van 2.783
laatste antwoord

Hier is de foto, ik heb ong 11 verschillende A4 vellen en je kan de motieven wel 4 keer of zo overstrijken!

Image hosted by Photobucket.com

Beetje groot geworden de foto:^O
Image hosted by Photobucket.comPeggy

Bericht 602 van 2.783
laatste antwoord

Peelie, zojuist de zegeltjes ontvangen, helemaal top meis, hartstikke bedankt, echt heel lief!! :-x

Groetjes Lies

Groetjes Lies

Bericht 603 van 2.783
laatste antwoord

goedenavond allemaal, ik ben op zoek naar 2 dingen

1)Roospatroon 3008
2)tummy sleep beer geluidboxje ( de origenele) met baarmoedergeluiden!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee, vooral nummertje 2 is een spoedje. Mijn dochter is bijna 2 en slaapt aleen maar als haar beer het doet. Het geluidboxje van de beer is bijna versleten.Soms weigert tie en dan is heel het huis in rep en roer:-(

Natuurlijk wil ik beide vergoeden alhoewel dit een ruildraadje is.....

bedankt alvast

k-to

Image hosting by Photobucket

Bericht 604 van 2.783
laatste antwoord

Hoi K (sorry weet je naam niet)

Als je tummy sleep beer intikt op zoeken bij marktplaats krijg je 5 advertenties. Eentje gisteren geplaatst en eentje eergisteren. Wie weet zit de goede voor jou erbij. Veel succes

..... Anouk

..... Anouk
Bericht 605 van 2.783
laatste antwoord

Hoi Noek! Nog wakker meid? Moest vandaag erg aan je denken. Was bij een winkel bij ons in Driebergen waar ze iets erg schattigs hadden voor een meisje en ik vroeg naar de jongensvariant. Waarop de winkelier en zijn vrouw vertelden dat ze bij de geboorte van een baby waren geweest waarvan vantevoren was gezegd dat het een meisje was en daar ging iedereen ook van uit. De volgende dag (!) in het bad zagen ze dat het "meisje" toch een heel piepklein piemeltje had... Voor niets rose kleertjes en een poppenkamertje..Hoop niet jou ook zo'n verrassing wacht...anders haal ik de meisjesvariant!!!
liefs, Nelleke:-x
Bericht 606 van 2.783
laatste antwoord

hoi anouk, ik heet karin, bedankt voor je tip. Ik heb op marktplaats even een gezocht advertentie gezet, het gaat enkel om het doosje.

k-to

Bericht 607 van 2.783
laatste antwoord

Hoi Peggy,

Ik kwam nog eens 12 zegels tegen.

Ik stuur ze naar je op.;-)

Heb je adres nog hoor.

Groetjes Image hosting by Photobucket Luus

Liefs van Luus
Bericht 608 van 2.783
laatste antwoord

Wauw helemaal te gek Luus!
Sparen jouw kinderen misschien iets?? Ben hier vanalles aan het opruimen wat niet meer in is;-) Misschien zit er iets voor je bij:-x

Bericht 609 van 2.783
laatste antwoord

Ik ben nog steeds op zoek naar lollifant, dat is nu helemaal hot bij mijn meisjes. Heb je denk niet hihihi.

Heb de actie van de Mc Donald gezien op tv, over de disney figuren en lolifant zit dus bij een happy meal. Ik gelijk naar de mac, maar helaas alleen winnie. Volgende keer misschien beter, maar mocht jij hem krijgen en niet kunnen slijten bij je eigen kids. Houd ik me aanbevolen. Image hosting by Photobucket Luus

Liefs van Luus
Bericht 610 van 2.783
laatste antwoord