annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tas verwijderd omdat hij niet echt zou zijn;maar dat is hij dus wel.

Ik begin nu net met verkopen..en ik maak gelijk al kennis met de onnozelheid van ebay.nl.

mijn feedback is 30  100%.

Ik verkoop net een canada goose jas voor 650 euro,ebay en paypal verdienden hier zo een 90 euro aan.

Op mijn andere  CG jas is nu 460 euro geboden.

Ik bood een aantal dagen geleden een vuitton tas aan ,die ik met ditzelfde account heb gekocht ,voor 796 euro ,vorig jaar op 8 december,van ebay  frankrijk.

Van een verkoper die er al honderden heeft verkocht ,aangezien het een soort pandjeshuis is ,genaamd expert encherer.

Die verkopen dus al helemaal geen nep tas.

Ik laat al de tassen die ik wil kopen eerst nazien ,door ene carol diva,wiens werk dit is.daar betaal ik 6 dollar voor. ze is een autoriteit op dit gebied.

Nu had men in usa er 1125$ opgeboden ,een paar dagen geleden,op deze tas  ,maar mijn reserve prijs was 1300 dollar..(is al een koopje want hij is  $1910 minimaal daar).

ja ik ken de feiten.

Nu krijg ik bericht nadat de veiling was afgelopen ;ja uw aanbieding is verwijderd want  we kregen de melding dat hij niet echt is haha.. alsof ik zelf deze tas had gekocht voor 796 euro ,als hij nep was.

very good transaction good ebayerBuyer: Member id pietert2005 ( Feedback Score Of 30) Dec-08-11 11:57 NEUF - SAC A MAIN LOUIS VUITTON STRESA GM MARRON MONOGRAM HAN...

dat is de officiele feedback ,van de account van de verkoper.

ik heb alle fotos geplaatst tot in de details van de tekst op de schroeven datumcode alles ,en de officiele rekening.

ebay.nl checkt de feiten niet ,terwijl ze gewoon in mijn feedback ,en in de advertentie/fotos  staan.

Dit is belachelijk ,en een belediging.. het feit dat ik net al een cg jas verkocht voor 620 euro,geeft ook al aan dat ik nooit nep zal verkopen.

ik wilde dit even melden ,om te laten zien wat een onrecht er wordt aangedaan aan personen ,terwijl  ze net even  78$ ebay en 42$ voor de paypal transactie van mijn jas  van 780$  hebben verdiend.

Ebay  usa ita   uk staat vol met neptassen ;en iemand die een echte aanbiedt ,wordt verwijderd.

omdat er een onnozele(een ander woord heb je hier niet voor) de tas  als replica heeft aangeduidt .

.

En als  ik klaag krijg ik te horen ;we hebben de juiste beslissing genomen;ja die aantoont dat ebay geen verstand van zaken heeftt ,ja.

dit wilde ik even kwijt ;ik ben allergisch voor onrecht.

groeten  pieter

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Re: tas verwijderd omdat hij niet echt zou zijn;maar dat is hij dus wel.

Met luisfuton is eBay extra voorzichtig, daar heeft men al eens miljoenen aan moeten betalen. Andere merken vallen weer makkelijker.

Een rechthebbende, of anderzins, heeft een beroep gedaan op de vero (verified rights owner program).

Bericht 2 van 12
laatste antwoord

Nee ..er is gezegd dat meerdere mensen deze tas hebben gerapporteerd ,alszijnde nep.

Ik ga nu naar vuitton een dezer dagen ,en ga een geschreven verklaring halen.. want ik heb net al gebeld..

Ze zeiden al ;meneer als u de bon heeft ,is dat al  het bewijs dat de tas echt is.

ik heb in de advertentie al gezegd ,dat ik een particuliere verkoper ben ,de tas is van mijn persoonlijke collectie,en ;''  i am  not affiliated by vuitton in any way''.

Ebay blijkt gewoon dingen te verwijderen op verzoek van mensen dit een item opgeven ,ipv zelf de feiten te checken ,en mijn fotos.

Ze doen zelf geen onderzoek ,want alle 12 fotos in  de veiling die ik aanbood(waaronder een foto van de bon) ,waren al glashelder .

Ze gaan gewoon op de mening ,van mensen ,die helemaal geen verstand van zaken hebben.

En ze  ziten er  nu,  totaal naast.

ik koop natuurlijk niet zelf deze tas voor 796 euro ,als hij nep is; dat begrijpt een kind nog.

Deze verkoper uit frankrijk  heeft sinds 2007 ,op ebay al meer dan 11,000  merkartikelen verkocht , honderden van vuitton.

ik heb deze tas een maand geleden al aangeboden zonder een probleem.

Toen bood men 1000 dollar ,maar dat was te laag,dus heb ik heb niet verkocht.

Er wordt mij gezegd dat ze mijn account kunnen schorsen .

En ik ga nu even aantonen ,dat mijn tas echt is.

En dat er hier iemand zijn excuses gaat aanbieden.

Dat is het verhaal.

ik wens niet te worden weggezet als een oplichter.

ik volg zelf al jaren vuitton items op ebay.

groeten pieter

Bericht 3 van 12
laatste antwoord

Helaas voor u zal niemand hier zijn excuses aanbieden!

Bericht 4 van 12
laatste antwoord

En wat of wie u ook aandraagt, er zal niets veranderen.

Is dat leuk, zo'n dure tas ?

Ik heb persoonlijk liever een Rolex.

Bericht 5 van 12
laatste antwoord

je hebt in je veiling van die canadese jas wat dingetjes staan die van ebay niet mogen

IK ACCEPTEER ALLEEN EBAY MEMBERS ,DIE 10 FEEDBACK HEBBEN OF MEER ,EN GEEN MEMBERS DIE NEGATIEVE FEEDBACK HEBBEN ONTVANGEN.

BIEDT DUS NIET ALS JE 0 FEEDBACK HEBT OF  ONDER DE 10.

JAS WORDT VERSTUURD MET TRACKING NUMMER.

IK DENK DAT DE VERZENDKOSTEN, ONGEVEER 10 EURO ZIJN. >> pakketpost is 6,75, aangetekend is 8,05.

'winst' maken op de portokosten mag ook niet van ebay

Bericht 6 van 12
laatste antwoord

Hallo,

Helaas, nee herstel.. GELUKKIG heeft de industrie speurders in dienst die voortdurend het net afspeuren naar nepproducten en piraterij. Bv. stichting BREIN (aka. Buma Stemra + Entertainment Industrie + ..) is voortdurend actief bezig websites met illegale content uit de lucht te halen, verkopen te blokkeren (eBay!), etc.. Volledig willekeurig, in de ogen van sommigen onterecht, en tja.. Meerdere meldingen maken nu eenmaal meer indruk.

Overigens, de prijs waarvoor u 'm kocht / verkocht, de mening van d'één-of-andere "expert", uw eBay-feedback score dan wel foto's vertellen mij helemaal niets over de ECHTHEID en een eBay medewerker zal dit niet zien vrees ik! U verteld mij immers net zelf dat buitenlandse sites (Frankrijk???) vol staan met nepartikelen..

Nah, zonder voooraf verifieerbaar certificaat van een fabrikant (En zelfs dan nog!) spendeer ik geen €1000,- aan een TAS op eBay..

@het_regent: Lol, iedereen die je aankijkt zo van.. "Die zal wel NEP zijn.." lijkt me enig..

Bericht 7 van 12
laatste antwoord

Ehhh.. Die foto van de "bon" van de vorige eigenaar, was dat een "Certificate of Authenticity" toevallig.. ?!?

How to Spot Fake Louis Vuitton Designer Bags:

Quote: "The Certificate of Authenticity - there should be one, fake certificates also exist of course, but no certificate is a bad sign."

en.. This Guide is on the Louis Vuitton French Company and Gucci Accessory Collection Designer Bags

Als u slechts de "aankoop-bon" hebt en het "Certificate of Authenticity" nog uit Parijs moet ophalen..

Bericht 8 van 12
laatste antwoord

@het_regent: U zei.. "Met luisfuton is eBay extra voorzichtig..", hmmm..

Objectnummer: 160872658163

Bericht 9 van 12
laatste antwoord

Dit was eerst een LV maar bleek na herkeuring toch een Coach te zijn. Het gaat er trouwens niet om of iets echt is of niet, het gaat erom of iets gemeld is vanwege de vero.

Bericht 10 van 12
laatste antwoord