annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

snap er niets van op ebay.de

Het volgende ik heb voor dagen terug wat items (ringen) op de duitse ebay gezet deze lopen vanovond af

Nou dacht ik zo dat ik dan naar voren zou schuiven van de pagina dus op 2of pagina3 omdat deze vandaag aflopen.

 

Maar wat is nu het geval ik zie dat mensen die de zelfde items verkoopen die over 7 dagen gaan  aflopen nog voor mij opschuiven met de pagina.

Dus die over 5 tot 7 dagen aflopen die staan op pagina 20 en die van mij die vanavond afloopt die staat op 34 duhhh

 

kan iemand mij dit uit leggen hoe dat mogelijk is ik snap er echt geen r... van

 

Als mijn items pas 2 uur van te voren  naar voren worden geschoven dan zullen er niet veel bieding  komen.

 

Ik vond het al zo raar dat ik weinig bezoekers op mijn items had gehad

Wie gaat er nou 30 pagina verder kijken .

 

 

 

 

   

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

snap er niets van op ebay.de

Ik zie alleen items die over 2 dagen of meer aflopen aflopen.

De koper moet wel de optie aanklikken dat deze eerst de items wil zien die als eerste aflopen.

Doet deze dat niet dan krijgt deze het op volgorde die het beste overeen komt met de zoekopdracht. Zogenaamde top verkopers etc. krijgen hier dan ook de voorkeur.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

snap er niets van op ebay.de

Oja,

 

Een slechte feedback score heeft als gevolg dat u slechter zichtbaar bent op de site. Verkopers met een goede score juist beter....

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

snap er niets van op ebay.de

ik kan zelfs niet eens mijn eigen items  vinden omdat ze ergens op de 20 30 tigste pagina staan 

 

 

 

zou die 1 feedback van van de week daar invloed op hebben denk je?

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

snap er niets van op ebay.de

Het gaat vooral om de totaal score.

Een feedback van 98% lijkt goed maar dat is het niet. Volgens de maatstaven van eBay betekend dit dat u slecht presteert en daar zitten gevolgen aan. Dat er momenteel weinig biedingen zijn zegt niets. Heel veel van mijn items staan enkele uren voor afloop nog op 0 en verkopen uiteindelijk goed. De meeste activiteit vind plaats in de laatste minuten/seconden.

 

Als ik u was zou ik ook plaatsen in een andere rubriek. U plaats nu bij kleding accessoires. Plaatsing in horloge's en sieraden lijkt me beter. Hier komen de kopers heen die naar dit soort items zoeken. Het zijn tenslotte sieraden en geen riemen of shawls...

Plaatsen in 2 rubrieken helpt ook al zitten daar wel extra kosten aan.

 

Als uw items echt zijn (merk) dan zou ik het merk ook in de titel vermelden.

 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord