annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal gesloten maar claim!

heerikhuize1986
Community-lid

Hallo allemaal,


 


Ik heb een vraag over paypal ik hoop dat ik geholpen kan worden.


Het is namelijk zo ik had 2 paypal accounts, bij de ene had ik een poosje terug al mijn informatie veranderd op mijn naam na, dit vanwege dat ik hem eigenlijk niet meer gebruikte. De andere heeft gewoon al mijn gegevens.


 


Nu heb ik laatst een digitaal iets verkocht en dat is betaald op het eerste account. Heb het geld overgemaakt naar de andere account en eigenlijk daarna het account gesloten, omdat ik die toch niet meer wou gebruiken.


 


Een dag of 2 na dat ik dat account gesloten had, kreeg ik een melding dat er een claim is. Degene aan wie ik dit item had verkocht (gaat over runescape) heeft gezegd dat die het nooit gekregen heeft.


 


Nu is mijn account op slot en heb ik paypal gebeld en die zouden contact met mij opnemen d.m.v. een mailtje.


 


Wat kan ik nu nog doen? Ik ben bang dat doordat ik zo stom ben geweest het account te sluiten nu ook mijn geld kwijt ben en het ging om een aanzienelijk bedrag. Geld en item kwijt zou dus het geval zijn dan.


 


Iemand tips, iets soort gelijks meegemaakt.


 


Alle hulp is welkom.


 


Alvast bedankt!!


 


m.v.g.


 


Frank

-- Bewerkt door heerikhuize1986 op 13 Sep 2011 19:20 CEST
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: paypal gesloten maar claim!

Hoe is het nu afgelopen ?


Ik had een pakketje verkocht aan een Argentijn . Netjes opgestuurd. Hij heeft het niet ontvangen. Doet een geschil met mij( hij wou zijn item). Ik heb het overgedragen aan Customer Support (Het bedrag op PayPalaccount werd door Ebay geblokkeerd) Wat schetst m'n verbazing. Argentijn word in gelijk gesteld en krijgt zijn geld terug . Ik ben mijn item kwijt kosten gemaakt en heel veel tijd (we waren dagelijks nog in gesprek Ik vond het ook erg vervelend, was bezig hetzelfde item te kopen op MP en hoefde hij alleen de verzendkosten te betalen. Vond het sneu)Dus als het jou zo vergaat als mij ben je je handel kwijt en krijgt de Engelsman zijn poen terug.


Bij de bezorging gaat het fout en de verkoper is de pineut.


Heb allemaal 100% prima feedbacks.


Was ook mijn 1ste geschil in al die jaren.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: paypal gesloten maar claim!

heerikhuize1986
Community-lid

Ik heb paypal gebeld en gevraagd wat ik kon doen, kon het verhaal uitleggen en omdat het om virtuele goederen ging heb ik "gewonnen". Want die staan niet in de koper/verkoperbescherming, dus konden ze zich niet verder ermee bemoeien en hebben ze de case gesloten.


 


Dus al bij al geluk gehad 🙂


 


 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord