annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internationaal verkopen kan wel volgens de helpdesk !!!!

Beste Mensen,

Ik wil sinds kort verkopen op ebay.

Nu heb ik mijn advertentie geplaatst bij ebay.nl.

Toen ging ik via mijn smartphone zoeken op mijn advertentie, vond ik leuk om te zien.

Tot mijn verbazing kwam ik nergens in de lijsten.

Mijn smartphone stond op USA ingesteld.

Na het instellen van nederland was ik wel te zien.

Maar goed dat wil ik niet, want ik wilde in de europese unie verkopen.

Nu ben ik achter mijn windows laptop gaan zitten en ben naar ebay.de gegaan om het

nog een te checken en ook gecheckt op co.uk, maar mijn advertentie kon hij niet vinden.

Ik heb de helpdesk hierover gemaild en zij zegt dat ze me via het object nummer wel kan vinden en zien,

maar ik sta ver onderaan.

Ja, wie gaat er nu op objectnummer zoeken??

Nu heb ik hier op het forum veel gelezen en heb van alles al geprobeerd, tot dat ik ergens las

dat ik wel internationaal kan plaatsten, maar dan moet ik naar ebay.co.uk gaan en daar inloggen etc. etc.

Aan het eind van de advertentie plaatsing zegt ebay: U kunt nog niet internationaal verzenden, daarvoor dient u een account van min. 90 dagen te hebben en 10 feedbacks of 10 verkopen !!!!

In de tussentijd heb ik mijn bankrekening geverifieerd en gekoppeld met PayPal.

Ik ben premium bij PayPal.

Ik ben verkoopmanager bij ebay.

Wat ik ook bij verzending aanvink: vanuit buitenland of niet

of de locatie van het object verander het helpt allemaal niet.

Wie kan mij helpen, dat zou ik zeer op prijs stellen, want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Kan ik nu wel of niet internationaal verzenden ???:-)

Groeten,

Paul

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Betreft: internationaal verkopen kan wel volgens de helpdesk !!!!

Helaas, ik ken de route Amerika niet. Maar de eis van de 10 verkopen, 90 dagen inclusief feedback van 10 verschillende personen blijft staan. De voorwaarden van geverifieerde rekening is er ook 1. Zie mijn eerdere berichten, verkopen vanuit Nederland naar buitenland, is praktisch onmogelijk of je moet dit echt als een dagtaak gaan uitvoeren.

Jammer, maar Ebay heeft de eisen aangepast (vroeger geen probleem) en laat geen tekenen zien dat ze de eisen weer op het normale niveau terug zetten.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Betreft: internationaal verkopen kan wel volgens de helpdesk !!!!

De meer dan deskundige helpdesk is er inderdaad goed in om onzin antwoorden te geven.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord