annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

epay's nieuwste rode opmerkingen bij verkopen

HOERA, epay heeft weer iets nieuws uitgevonden om er voor te zorgen dat kleine verkopers straks helemaal niets meer kunnen vekopen: Je verzending is achterstallig!

 

Als een koper in de US of Canada op 10 juni betaald is het hier inmiddels 11 juni!

Als ik vervolgens 11 juni de bestelling op de post doe (AANGETEKEND!) kan ik dezelfde avond het trackingnummer invullen op ebay en de koper er van op de hoogte stellen. Dat is allemaal nog binnen 24 uur na ontvangst van de paypay betaling!

Vervolgens krijg ik dan 3 weken later een bericht van epay dat ik de bestelling op 11 juni moet verzenden.

 

Met bankbetaling binnen Europa houden ze ook al geen rekening: een koper in Oostenrijk betaald per bank op 6 juni en ik zie die vermelding in mijn epay op 6 juni. Dat die betaling pas 9 juni wordt bijgeschreven op mijn rekening schijnt epay ook volledig te ontgaan aangezien ze na 3 weken opmerken in prachtig rood dat ik de zending op 8 juni de deur uit moet doen.

 

Kopers hebben nog nooit problemen gehad met levering, ze weten dat het soms wat langer kan duren buiten Europa, alleen epay verzint wel weer iets om verkopers mee af te zeiken en te zorgen dat verkopen (HUN verrijken) niet meer met zin gebeurt.

Natuurlijk is het voor "de groteren" onder ons geen probleem, die zien alles als aftrekpost en houden hun hoofd wel boven water door kwantiteit.

 

Ik heb er geen idee van maar ik denk dat we kunnen verwachten dat al die prachtige rode berichten ook wel zullen leiden tot een of andere beperking of reprimande door epay.

 

En dan ook nog die opmerkingen in rood..............hoe DENIGREREND en PATERNALISTISCH willen ze het brengen?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

epay's nieuwste rode opmerkingen bij verkopen

Geloof het of niet: EBAY BELDE MIJ over deze vraag/opmerking in het antwoordcentrum!  Vreemde gewaarwording maar... chapeau!

Rode opmerkingen inmiddels weg en 2,63 score ook verdwenen!

Blij dat ik geen topverkoper ben 😉

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord