Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

re listing

Heeft iemandervaring met re-listing van een product? krijg deze error boodschap "Deze functie is op dit moment slechts op bepaalde eBay-sites beschikbaar."Dit was op Ebay.co.uk

Digitale objecten verkopen

Hallo, Ik verkoop al geruime tijd digitale steam codes.Echter als kopers hun bestellingen betalen en in de code stuur krijg ik vaak na een aantal dagen een geschil dat er ongeautoriseerd toegang is geweest op zijn/haar account en mijn producten en ge...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 582 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Account ineens geschorst

Beste, Sinds gisteravond is mijn account ineens geschorst.Ik heb geen enkele bericht gehad in mijn account, terwijl Ebay dit wel in het berichtencentrum heeft laten weten, maar er is nergens ook maar een enkele bericht te zien.Tevens heb ik naar Ebay...

Verzendbeleid: regios Europa en Europese Unie in Ebay komen niet overeen met DHL en PostNL?

Wie heeft hier ervaring mee? Als je verzendbeleid maakt, kun je regio's aanvinken.Nu hanteren zowel PostNL als DHL dezelfde regio's globaal qua prijzen. Bijv: Denemarken, Duitsland, België, Frankrijk etc. etc. allemaal €10 tot 2kg.Hongarije echter, v...

internationaal verkopen

Wat is nodig om internationaal te kunnen verkopen? 10 feedback scores of 10 verkopen. En dan lees ik opeens dat dat nog niet eens zeker is. Soms wel 100 verkopen. Man, alvast bied ik iets voor 1 cent aan, dan koopt nog niemand het. Lekker kansloos we...

Wereldwijd verzenden, wereldwijd zichtbaar?

Beste leden, Ik heb een probleem met de zichtbaarheid van mijn advertenties op buitenlandse eBay sites. Situatie: Ik wil meerdere aanbiedingen op eBay NL geplaatst met de verzendoptie wereldwijd. De aanbiedingen zijn actief en zichtbaar op eBay NL. D...

Producten verkocht, betaling accepteren/weigeren

Ik heb verschillende producten verkocht die naar 1 koper moeten.Nu kreeg ik een mail dat ik deze betaling kan accepteren/weigeren door op de knop te klikken.Nadat ik daarop geklikt heb gaat de pagina gewoon naar mijn 'verkopen' pagina en kan hier nie...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 491 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos