Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Account ineens geschorst

Beste, Sinds gisteravond is mijn account ineens geschorst.Ik heb geen enkele bericht gehad in mijn account, terwijl Ebay dit wel in het berichtencentrum heeft laten weten, maar er is nergens ook maar een enkele bericht te zien.Tevens heb ik naar Ebay...

Verzendbeleid: regios Europa en Europese Unie in Ebay komen niet overeen met DHL en PostNL?

Wie heeft hier ervaring mee? Als je verzendbeleid maakt, kun je regio's aanvinken.Nu hanteren zowel PostNL als DHL dezelfde regio's globaal qua prijzen. Bijv: Denemarken, Duitsland, België, Frankrijk etc. etc. allemaal €10 tot 2kg.Hongarije echter, v...

internationaal verkopen

Wat is nodig om internationaal te kunnen verkopen? 10 feedback scores of 10 verkopen. En dan lees ik opeens dat dat nog niet eens zeker is. Soms wel 100 verkopen. Man, alvast bied ik iets voor 1 cent aan, dan koopt nog niemand het. Lekker kansloos we...

Wereldwijd verzenden, wereldwijd zichtbaar?

Beste leden, Ik heb een probleem met de zichtbaarheid van mijn advertenties op buitenlandse eBay sites. Situatie: Ik wil meerdere aanbiedingen op eBay NL geplaatst met de verzendoptie wereldwijd. De aanbiedingen zijn actief en zichtbaar op eBay NL. D...

Categorie mappings

Voor een applicatie van ons gaan wij een mapping maken van onze categorien naar die van eBay.Echter willen wij ook in de andere eBay landen publiceren en we zouden die mappings liever niet voor elke eBay website opnieuw hoeven doen. Weet iemand of er...

Verkooplimiet

Sinds februari 2016 verkoop ik met mijn andere account op Ebay en ik heb ook een shop.Sinds ik ben begonnen met verkopen op Ebay, heb ik elke maand te maken met verkooplimieten.Mij werd verteld dat dit het beleid is van Ebay en dat heb je natuurlijk ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2073 Weergaven
  • 0 replies
  • 1 kudos

USED IN NEDERLAND STAAT IN AMERIKA ALS LIKE NEW

ik heb een winkel in canada, en af en toe bied ik ook aan op de nederlandse ebay.als ik in nederland - used - selecteer, staat het in nederland op used, maar in mijn winkel in canada, staat het als - like new.ondr het vakje - used - in nederland is d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 554 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos