Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ervaring met La Poste / Colissimo?

Ik heb nu al dat er bijna 24 uur staat dat mijn pakket klaar word gemaakt om naar het buitenland te vertrekken(naar mij dus) En ik zou mijn pakket in 3 dagen krijgen, morgen dus... Ben benieuwd of meer mensen ervaringen hebben met deze postservice va...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 4803 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Ik heb een probleem !!! Metaaldetector verkocht.... Nu geen geld en geen detector !!!

Op 22 juni verkoop ik een Metaaldetector voor 1886,- naar Spanje. Als nieuw, met een half jaar garantie.Deze wordt netjes betaald via Paypal. Ik verstuur 'm verzekerd binnen de gestelde tijd. De koper vind dat hij niet deugt en wil zijn geld terug.Ik...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 321 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hoge boete betalen voor verkocht object

Hallo, Ik heb een aantal dagen geleden een product verkocht wat blijkbaar niet volgens de regels is.Deze advertentie is verwijderd en dat snap ik Echter kreeg ik gisteren een 'officiele' mail met een PDF bestand van het product en een officiele brief...

mijn advertenties niet zichtbaar?

hoi, ik verkoop mijn oude metal shirts, zoals Type of Negative en Gorefest en Nirvana shirts, van de 90s.Maar.. als ik zoek op deze shirts, krijg ik alleen shirts van anderen te zien, niet die van mijzelf.. hoe kan dat? Wat doe ik fout? zoeken op shi...

Voordelen van zakelijke verkoper?

Hallo allemaal, Ik heb even een vraag.Ik plaats veel advertenties voor een vaste prijs met meerdere artikelen.Hierdoor zit ik snel aan mijn limiet.Dit is een aantal weken geleden verhoogt naar het maximale voor prive gebruikers.Omdat ik hier nu weer ...

re listing

Heeft iemandervaring met re-listing van een product? krijg deze error boodschap "Deze functie is op dit moment slechts op bepaalde eBay-sites beschikbaar."Dit was op Ebay.co.uk

Digitale objecten verkopen

Hallo, Ik verkoop al geruime tijd digitale steam codes.Echter als kopers hun bestellingen betalen en in de code stuur krijg ik vaak na een aantal dagen een geschil dat er ongeautoriseerd toegang is geweest op zijn/haar account en mijn producten en ge...

Auteurs met de meeste kudos