Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Categorie mappings

Voor een applicatie van ons gaan wij een mapping maken van onze categorien naar die van eBay.Echter willen wij ook in de andere eBay landen publiceren en we zouden die mappings liever niet voor elke eBay website opnieuw hoeven doen. Weet iemand of er...

Verkooplimiet

Sinds februari 2016 verkoop ik met mijn andere account op Ebay en ik heb ook een shop.Sinds ik ben begonnen met verkopen op Ebay, heb ik elke maand te maken met verkooplimieten.Mij werd verteld dat dit het beleid is van Ebay en dat heb je natuurlijk ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2805 Weergaven
  • 0 replies
  • 1 kudos

USED IN NEDERLAND STAAT IN AMERIKA ALS LIKE NEW

ik heb een winkel in canada, en af en toe bied ik ook aan op de nederlandse ebay.als ik in nederland - used - selecteer, staat het in nederland op used, maar in mijn winkel in canada, staat het als - like new.ondr het vakje - used - in nederland is d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 953 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Waarom kunnen wij Nederlanders niet verzenden via het UK ebay internationaal selling center?

Goedenavond, Ook ik probeer aan de hele wereld te verkopen, maar nu heb ik moeite met de manier waarop ik de verzendkosten moet aangeven.Tot dusverre denk ik binnen de EU rond de 25 euro kwijt te zijn om iets te versturen (DHL). Maar hoe zit het met ...