op 22-08-2011 22:47
Hoi ik heb iets verkocht op ebay
de betaling is verricht via paypal maar op mijn rekening staat nog niets
Meestal krijg je een aan ebay/paypal gekoppeld emailadress een email you`ve got funds
echter nu niets en zegt ebay payment being processed by paypal
zolang mijn rekening op 0 staat stuur ik nix op
Hoe zit dat ?? houd paypal mijn verworven geld soms vast ?
op 28-08-2011 21:29
.. en ik stuur pas spullen op als ik mn poen heb en geen minuut eerder
En u dacht dat u dan uw geld binnen had.
Er is niets eenvoudiger dan je betaling weer door PayPal terug te laten halen, bovendien bent u verplicht direct te leveren als de koper de betaling heeft gedaan.
Dat u x dagen op uw geld moet gaan wachten, daar bent u door het accepteren van de gebruikersovereenkomst mee accoord gegaan.
Niemand hier zegt dat u als verkoper met PayPal iets opschiet maar het is niet anders als u er mee in zee gaat.
op 29-08-2011 16:17
ik heb een wiel verkocht en binnen 2 dagen had ik mijn gelp op de paypal
de carburateur voor 700 US$$ nog steeds niet
ebay heeft gereclameerd dat betaling gestorneerd naar de koper is
Koper zegt dat na het juist koppelen van mijn visa dat het bedrag weer betaald is
echter nog niets op mijn paypal
ebay geeft aan op my ebay dat het geld binnen is
paypal gebeld en geadviseerd om aan koper het paypaltransactienummer door te mailen zodat ze kunnen kijken........ergens zegt mij iets dat er geen bal van klopt
paypal adviseerde ook om nog niets op te sturen omdat betaling niet zichtbaar is op mijn rekening
al met al een hele hoop heisa
op 29-08-2011 16:37
is ebay nou helemaal niet telefonisch te bereiken
op 29-08-2011 18:08
op 29-08-2011 21:01
ik heb ebay USA gebeld
wat bleek bij het aanmaken van de advertentie bleek mijn oude emailadres meegenomen te zijn van wanadoo.nl wat nu ......@ziggo is
kan wanadoo ook niet koppelen als 2e emailadress want die bestaat helemaal niet meer
de man van ebay zei : komt vaker voor
mijn fout : ik heb eroverheen gelezen
advies ebay : koper benaderen en betaling laten storneren en nogmaals laten doen met juiste emailadress
hoop dat hij hiertoe genegen is anders is het jammer volgende keer beter.....keuze aan koper