annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay verkocht waar in betaling

Hoi    ik heb iets verkocht op ebay

de betaling is verricht via paypal maar op mijn rekening staat nog niets

Meestal krijg je een aan ebay/paypal gekoppeld emailadress  een email    you`ve got funds

echter nu niets en zegt ebay    payment being processed by paypal

zolang mijn rekening op   0   staat stuur ik nix op

Hoe zit dat ??  houd paypal mijn verworven geld soms vast ?

Bericht 1 van 35
laatste antwoord
34 ANTWOORDEN 34

Re: ebay verkocht waar is betaling

ik heb dit al gemeld in een ander draadje maar ik plaats het hier nog een keer!

Het kan nu blijkbaar nog gekker, ik heb een klant uit de UK waar ik meer dan drie weken geleden iets naar toegestuurd heb, het item is helaas niet ontvangen dus ik betaal de klant uiteraard de volledige aankoopsom terug, nu blijkt dus dat PayPal de terugbetaling vasthoud tot 1 september, dit terwijl ik genoeg geld opde rekening heb staan, mijn klant is boos en gelooft er niets van en denkt dat ik de boel bewust vertraag, ik kan dus een rode verwachten mede dankzij PP, ik heb ze al gemaild en om uitleg gevraag als me het antwoord niet aanstaat dan zal ik me beraden op vervolgstappen

Photobucket
Stephan

Bericht 21 van 35
laatste antwoord

Ik heb ook eens een keer zoiets gehad, ik moest iemand terugbetalen in euro's en had alleen dollars ik denk bij terugbetaling word het wel automatisch omgerekend...

Voerde paypal het uit als automatische incasso, duurde het ook een week voor me klant z'n centen terug had 😐

Had je wel geld in GBP in je pp? of ging het om pleuro's? Of beheer jeje pp in 1 valuta en laat je zowiezo alles omrekenen?

Hoe dan ook het is gewoon klote zo... 😮

-- Bewerkt door centralwebshop op 25 Aug 2011 12:05 CEST
BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 22 van 35
laatste antwoord

Ik heb drie verschillende valuta's waar voldoende opstaat dus er is voldoende beschikbaar! ik snap er niets meer van, waar zijn ze mee bezig?

De lol is er dankzij PP wel een beetje vanaf!

Photobucket
Stephan

Bericht 23 van 35
laatste antwoord

Nee dat is echt niet normaal dan... Dit is echt zo een actie waar alleen de verkoper de dupe van word...

probeer je naar eer en geweten te handelen zoals ebay en pp je verplichten, helpen ze je alsnog naar de filistijnen...

Bericht 24 van 35
laatste antwoord

ik had het niet beter kunnen verwoorden, ik benmet dit account helaas verplicht PP te accepteren anders had ik het uitgeschakeld, ik ga het voor mijn andere account waar deze kwestie over gaat wel toepassen en mijn verkoop beperken tot de Nederlandse markt.

Ik baal hier zo ontzettend van!

Photobucket
Stephan

Bericht 25 van 35
laatste antwoord

Ik heb het al gezien......op ebay en paypal wordt je ook niet meer wijzer

nu 4 werkdagen voorbij en nog niets op mijn rekening

Lekker dan dat je speciaal moet neerzetten dat de douanekosten voor koper zijn

Ik ben gewoon een hobby verkoper maar dit circus ebay en paypal is me te commercieel geworden

Oftewel hoe jagen ze mensen weg !!!  Moeten ze nog hogere kosten vragen om te overleven

Nee dit is niets voor mij meer.......

Grote paketten kan je al niet meer per vliegtuis naar USA sturen en moet dus per boot

Het is voor een leek allemaal niet meer te bevatten

ebay UK/paypal geeft het geld pas vrij na een positive van koper...op zich niets vreemds maar stel de man loopt te belazeren ?  eigenlijk loop je als verkoper alle risico`s

greetzzzzzzzz 533604

Bericht 26 van 35
laatste antwoord

Dat je moet aangeven dat de douanekosten voor de koper zijn is in mijn optiek normaal, de verkoper wil het int aanbieden en het zijn vaak de kopers die niet weten hoe int kopen precies werkt en denken dat jij alles wel goed geregeld hebt.

Vandaar altijd duidelijk zijn over je verzendvoorwaarden, retouren, en beschrijving je kan je eigen nooit genoeg indekken want je zegt hetzelf de verkoper draagt de meeste risico's.

Voor je int gaat verkopen lijkt het me dat je je er eest een beetje in gaat verdiepen i.p.v zomaar in het diepe springen.

Waarom mensen nog via ebay verkopen??? Met een eigen webwinkel zijn de risico's nog vele malen groter met paypal. Hier heb je nog een aardig wereldwijd bestand van mensen die wel eerlijk willen handelen.

Bericht 27 van 35
laatste antwoord

Hoi vrienden , ik snap er niets meer van

mijn gegevens zijn verlopen van de visa card

ik heb de boel geupdated maar hoe weet ik in godsnaam of alles nu goed verloopt

ik heb al jaren paypal naast mijn ebay

Hi I paid for the carb straight away but I have had a message from ebay to say the funds are unclaimed possibly due to your account not being linked to ebay & they advised me to cancel the transaction until you have sorted out your account linking with paypal .....let me know when you have linked up the account as I still want the carburettor urgently  & probably more parts if you say you have them ..i need a crankshaft assembly  reinvoice me as soon as you have linked up with paypal & let me now whats happening thanks Geoff

Bericht 28 van 35
laatste antwoord

PayPal is beslist voor gevorderden en dan nog..

Bericht 29 van 35
laatste antwoord

er is nu ruim een week voorbij en nog geen poen op mn paypalrekening.en die vent in australie loopt te muiten ik moet t snel hebben

Heb ook een wiel verkocht en diegene antwoord al helemaal niet.......kortom week verder

ebay rekent kosten maar ik ben geen fluit verder

ebay leuk voor mensen met kleine on line winkeltjes maar de hobbyisten snappen er nix meer van

Heb zelfs het idee dat ze het geld zolang mogelijk willen vasthouden

Kortom : lesje geleerd , hier heb ik geen zin meer in

en ik stuur pas spullen op als ik mn poen heb en geen minuut eerder

Bericht 30 van 35
laatste antwoord