Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verkoper reageert niet

hallo ik ehb bij phoneoase een iphone 4 black achterkantje gekocht toen ik het product binnen had was tie kappot ik heb ze een bericht gestuurd met een foto erbij dat ik mijn geld terug wou ik heb 2 weken geen bericht terug gehad toen ik een bercht t...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 282 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Een item op Ebay.com plaatsen

Beste mede Ebay gebruikers, Na jaren op marktplaats te hebben gezeten wil ik mijn markt uitbreiden op Ebay.Nou daar moet je blijkbaar hogere wiskunde voor gestudeerd hebben Ik dacht ff een item op ebay.nl te plaatsen maar daar komt ook geen hond kijk...

Ik word door een koper ernstig fysiek bedreigd.

Door mij is een item verkocht aan een koper in Duitsland. Na betaling onmiddellijk afgestuurd. Het gaat om een paar postzegels. Zo neutraal mogelijk verpakt.Koper claimt niets ontvangen te hebben.Wil zijn zegels, tja, ik kan niet toveren of zijn geld...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 526 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Meerdere objecten binnen 1 categorie kan dat?

Beste,Ik verkoop objecten in een bepaalde categorie. als ik een artikel heb geplaatst en er daarna nog 1 plaats, is het eerst geplaatste artikel niet meer zichtbaar. Het zijn wel 2 verschillende artikelen, maar dus in dezelfde categorie. Klopt dit? E...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 417 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wil graag een item op ebay zetten wat ook in buitenland gekocht kan worden, is me niet duidelijk hoe

kan ik ergens vinden wat ik moet doen om een stuk internationaal tye kunnen verkopen ? zijn twee bronzen beelden die elk 4 kg wegen ?hoe gaat dat met verzenden . verzekeren en moet iemand dat ook terug kunnen sturen ? heb daar totaal geen ervaring me...

Opgelost! eBay geeft lijst van foute landen

Het beleid geldt voor de volgende landen:ArgentiniëArmeniëWit-RuslandBraziliëBulgarijeChiliColombiaKroatiëCyprusTsjechiëEcuadorEstlandGriekenlandIsraëlHongarijeIndonesiëKazachstanLetlandLitouwenMaltaMexicoPeruPortugalRoemeniëRuslandSaudi-ArabiëSlowak...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1085 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Wie heeft meer problemen met nieuwe kopers ? Overbieden en niet betalen. Verprutsen de handel.

We verkopen voor tantezeggers pet shop. Mijn moeder had biedingen van nieuw Russisch Ebay lid. Die ging overbieden. Al met al niet betaald en ze is er mee blijven zitten. Ze heeft toen de rest van de advertenties uit voorzorg op nu kopen gezet.Veel w...

Opgelost! Een geschil sluiten

Ik heb een item verkocht naar USA. Na 5 dagen opende de koper een geschil omdat hij het object nog niet had ontvangen. Ik mailde hem dat het 10-12 dagen kan duren voor het aankomt. Inmiddels heeft hij het object op 28 november ontvangen -tracktrace b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 547 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos