annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cancelation request geweigerd. Ben 50euro armer geworden hierdoor.

Hi,

ik verkoop sinds een paar maanden producten die een redelijk hoge waarde hebben. 

De laatste tijd zie ik dat er steeds meer kopers op Ebay registreren en dan meteen zelfde dag een dure product aanschaffen.

Dit heb ik nu 3x meegemaakt. 2 kopers heb ik gemaild dat ik niet verkoop aan kopers die nieuw zijn op Ebay en minder dan 10 positieve feedback hebben. Dit staat ook duidelijk in advertentie. Deze 2 hebben meteen gereageerd, ik heb ze een "cancelation request" gestuurd en geld teruggegeven. Helaas heb ik er 1 die niet 1x op mijn mail heeft gereageerd, ondanks dat ik hem/haar meerdere keren heb gemaild. Ik heb toen maar het geld teruggegeven en een "cancelation request" gestuurd. Helaas heeft hij/zij deze meteen geweigerd. Ik moet nu opdraaien voor meer dan 50 euro omdat hij dit heeft gedaan. 10% van waarde van product.

Ik heb hem daarna nog tig mails gestuurd. Helemaal niks.Wat kan ik nog doen en wat kan ik in de toekomst doen om dit te voorkomen?

Ik las ergens op Ebay dat ik moet uitkijken met het verkopen van producten aan nieuw geregistreerde ebay kopers.

 

PS de koper heeft wel verified paypal account. 

 

Enige hulp?

bedankt

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Cancelation request geweigerd. Ben 50euro armer geworden hierdoor.

Dit kun je instellen bij: Overige details toevoegen - Vereisten voor kopers toevoegen.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Cancelation request geweigerd. Ben 50euro armer geworden hierdoor.

als dit stond aangegeven in uw advertentie snap ik niet dat u voor die kosten moet opdraaien.

Als de koper heeft betaald snap ik niet echt het probleem. 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord