Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verzend kosten internationaal US Shipping

Goedenavond, Ik heb vanavond ongeveer 1 uur erover gedaan om een advertentie te plaatsen via ebay.com, en het is nog steeds niet gelukt. Ik wil graag dat mijn advertenties een groter bereik hebben daarom heb ik gekozen om ze direct op ebay.com te pla...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 577 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Bestandsuitwisseling

Hallo, Wij zijn een groothandel in dvd's en bluray's die wij internationaal verkopen op ebay. Nu willen wij graag onze hele voorraad in 1 keer uploaden op ebay dmv bestandsuitwisseling. Nu hebben we dit al een aantal keer geprobeert deze week maar he...

• 280 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

cms joomla/hikashop

Beste forum leden, Ben van plan om een webshop te maken en wil graag internationaal verkopen.Nu werk ik momenteel met een cms systeem van joomla met een extensie van hikashop.Zijn er leden die hiermee ervaring hebben? Wil dus eigenlijk op ebay ook ee...

• 239 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Zomaar geschorst

Hallo, Ik heb na een lange tijd weer een aantal advertenties gemaakt via advertentieplanet.nl (deze zet automatisch overal waaronder ebay, advertenties). Nu is het zo dat ik na 5-6 dagen een bericht heb gekregen van ebay waarin ze zeggen dat ons acco...

• 357 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Koper wil maar kan niet betalen omdat niet naar zijn adres verzonden kan worden

Het volgende probleem doet zich voor. De koper probeert te betalen maar krijgt steeds het bericht dat "the seller won't post to my address" Dat is vreemd want ik heb al meerdere malen iets verkocht en naar Australië verzonden. Wellicht heb ik per ong...

Kapot swarovski stukje verkocht en klant beweert nu dat deze kapot is aangekomen en wilt geld terug.

Ik heb een kapot swarovski stukje (was ook nadrukkelijk aangegeven in de advertentie) verkocht en nu claimt de klant haar geld terug en tevens moet ik voor de verzendkosten betalen.Er is een case geopend en deze heb ik verloren. Moet haar dus terug b...

tablet rubriek anno 2015

hoe kun je op ebay het beste een tablet aanbieden? we doen het nu via de duitse site, maar daar lopen we tegen allerlei problemen aan zoals de taal wat verwarring kan geven bij het instellen of andere duitse regels zoals de standaard verzendkosten, d...

• 476 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ik zie mijn verkoop nergens

Goeden dag, ik heb gisteren een advertentie geplaats, maar ik zie deze nergens verschijnen. ook niet als ik kijk bij aangeboden objecten onder mijn gebruikersnaam. Wat heb ik verkeerd gedaan? Groet,Erwin

• 224 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos