annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzend kosten internationaal US Shipping

Goedenavond,

 

Ik heb vanavond ongeveer 1 uur erover gedaan om een advertentie te plaatsen via ebay.com, en het is nog steeds niet gelukt.

 

Ik wil graag dat mijn advertenties een groter bereik hebben daarom heb ik gekozen om ze direct op ebay.com te plaatsen. Zodra ik bij het kopje shipping kom staat er US shipping, nou daar ik kies ik graag voor automatisch berekenen van de shipping kosten maar dat is helaas niet mogelijk als je bij internationaal verzenden ook automatisch bereken invult.

 

Dus mijn 1ste vraag is wat zijn de kosten voor het vervoeren van een licht/klein pakketje (gaat hierbij om een ketting, sieraad) die ik moet invullen voor US shipping. Ga er vanuit dat dit betekent binnen de US verzenden.

 

Mijn 2de vraag is, zodra ik op continue druk geeft hij ook aan dat mijn postcode niet correct is. Ik heb al geprobeerd de cijfers en letters los of aan elkaar te zetten beide zonder resultaat. Wat doe ik fout?

 

Ik hoop dat iemand me (misschien voor sommige begginers vragen) kan helpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Thomas

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Verzend kosten internationaal US Shipping

Type bij vraag stellen ebay.com in en er verschijnen verschillende antwoorden.

Ook bij zoeken(niet bij winkelen) kun je dat invullen.

 

Als het antwoord niet duidelijk is,vraag je het aan de ebaymedewerkers via hulp en contact.

 

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Verzend kosten internationaal US Shipping

Bedankt voor je antwoord maar is er hier niemand die mij antwoord kan geven op deze vragen? 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Verzend kosten internationaal US Shipping

De antwoorden zijn te vinden,zoals ik al aangaf.

Ze zijn al vele malen beantwoord in het forum.

Slechts enkele ebayleden voelen zich  nog

geroepen om onbezoldigd antwoord te geven.

Stel de vragen dus aan de medewerkers van Ebay

Bericht 4 van 4
laatste antwoord